Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 04:42   #126
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Bewust selectief citeren voor gevorderden, Hoomer? Het gedeelte dat ik aanhaal, dat de agenten zelf beweerden dat ze op zoek waren naar een dief met blauwe polo en rode schoenen, maar dat later bij de aangifte bleek dat er helemaal geen signalement over zo iemand was, komt NIET van die leerlingen zelf. Dat is nochtans het belangrijkste gedeelte hier. Het gedeelte dat van de jongeren komt is duidelijk als dusdanig, als citaat, aangegeven in het artikel. Hetzelfde met het gedeelte dat van dat familielid komt.

Het relevante citaat hoort daar NIET bij.

En dat WEET jij, Hoomer. Maar ik begrijp dat je met dit soort selectief citeren de aandacht moet proberen af te leiden van het feit dat wat in dat artikel staat wel degelijk het vermoeden doet rijzen dat het de politie was, en niet de jongeren, die in de fout ging. Dat toegeven zal je uiteraard nooit doen, zelfs al zou de politie in Lissabon het zwart op wit toegeven. Dan nog zou het volgens jou de schuld zijn van de jongeren.
Ik denk dat u eerder selectief bent er is in heel dat artikel geen enkele politiewoordvoerder aan het woord, weet je wie verklaard dat de politie zogezegd iemand zocht? Wel dat was de Antwerpse onderwijsschepen Claude Marinower, die is in het zelfde bedje ziek.
Fake nieuws mijn vriend fake news.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden