Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 13:03   #138
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Weerom vergist u zeg, de info komt alleen maar van de leerlingen de school en de schepen meer is er niet en de rest is gissen en of uit het duimpje dat u dat niet ziet.
Je moet echt eens leren lezen wat er staat, Hoomer, en niet wat jij WIL dat er staat. Ik heb nergens, en op geen enkel moment gezegd dat die info van de politie komt. De politie weigert immers nog steeds commentaar. Uiteraard komt dat van de school en de schepen. Maar in tegenstelling tot u ga ik er niet zo maar van uit dat een school een persconferentie gaat beleggen om daar een uit de duim gezogen verhaaltje te komen brengen, iets waar u de school wél van beschuldigt.

Een beschuldiging die u trouwens uit zonder enig bewijs.

Citaat:
De mensen nemen echt niet meer alles zo maar klakkeloos aan hoor, jullie tijd van schrijven hoe je het zou willen dat het is,
Mensen nemen meer dan ooit alles klakkeloos over, zo lang het maar in hun kraam past. Als er morgen ergens op internet een of andere anonieme account post dat die jongeren de politie hadden aangevallen en niet omgekeerd, en u heeft geen enkele manier om de identiteit of betrouwbaarheid van die verklaring te controleren, zal dat u geen seconde tegenhouden om dat hier als DE waarheid te komen verkondigen. Het zou immers in uw kraam passen, en dan is alles goed.

Citaat:
desondanks dat de bewijzen van het tegenovergestelde voor onze neus liggen
De bewijzen? Leg uit. Welke bewijzen hebben we waaruit de schuld van die jongeren blijkt? Ik ben benieuwd...

Citaat:
dus de tijden van het fake nieuws dat er niets aan de hand is en wij de slechte zijn die discrimineren zijn voorbij.
Je moet eens stoppen met Trump te imiteren door alles wat je niet aanstaat fake news te noemen. Op den duur gaat niemand je nog serieus nemen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden