Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2021, 21:42   #146
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
En het blijft maar doorgaan !
https://www.hln.be/schilde/het-is-ok...uwen~a7cae35a/

Wat een jaarbegin voor de N-VA.
Ambras met het VB
Kucam
De terugdraaiende teller van Demir
En nu de Mats

Moet de federale zich zorgen maken met zo'n groepje criminelen als oppositie ?
Ik vrees dat het in geen enkel democratisch land recent vertoont is dat een regeringspartij (ook al is het maar in de Vloamschen fröbeltuin) zoveel veroordeelde criminelen in zijn rangen telt ?

Het is nu 15 januari, en het blijft lachen gieren brullen.
Wat zou er aan de hand zijn met BDW ?
Laat ons aub zo snel mogelijk Vlaamse verkiezingen houden !
Een duidelijk geval van N-VAhatitis.
Ik ga me in alle geval niet verlagen om van andere politieke partijen onbekenden te gaan zoeken die een of andere veroordeling hebben opgelopen.
Wat wel grappig is in deze, is dat die pippo die zichzelf verzoop naar het schijnt ook een verkrachter was. Het fijne weten we er niet van aangezien de malloot die ons het migrantenstemrecht de eer aan zichzelf gehouden heeft op een nogal effectieve manier.
Als verstandig mens echter weet ik dat, ondanks dat deze man voorzitter is geweest van spa, zoiets niet afstraalt op de partij waartoe die mens behoorde.
Macht corrumpeert, bij alle partijen. Hoe meer aan de macht hoe meer gecorrumpeerd. Voor de rest kan elk individueel mens strafbare feiten plegen. Als we voortdoen zoals u, dan gaan we straks nog gieren en brullen omdat iemand van N-VA door het rode licht is gereden in de woestijn om 24u s'nachts, maar geflitst is.

Uw argumentatie tot dus ver. Weg met de N-VA want die rijden allemaal door het rode licht. Terwijl de waarheid in feite is dat u iemand kent wiens oom een tante heeft die haar zoon een vriend heeft die voor n-va gestemd heeft en zijn vader is door het rode licht gereden in de woestijn om 24u en is geflitst. Deze vader stemt nochtans op spa. En die tante op open vld, en die vriend op groen. En u kent zo'n persoon. Een schande.

De energie crisis is makkelijk op te lossen. We gaan energie opwekken uit willem zijn blinde N-VA haat. Die van Tavek hebben we zelfs niet nodig. Willem kan met zijn haat alleen heel europa voorzien van de nodige elektriciteit ook tijdens piek momenten. Ik laat bij deze De Croo weten dat hij rustig die kerncentrales kan sluiten. Hij mag op beide oren slapen, er komen geen blackouts. Sorry Tavek, maar uw haat is enkel genoeg om de Benelux van stroom te voorzien. Maar toch bedankt.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 januari 2021 om 21:58.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden