Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2013, 19:08   #5
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Gewoon niet waar.
Een land als Saudi Arabië geeft miljarden aan economische steun.


Je moet je goed bedenken dat het vrije Christelijke/Joodse westen verre weg, maar dan ook verre weg de aller aller grootste wapenfabrikant is van de wereld. Met dat wapentuig werd het merendeel van Noord Afrika decenia lang keihard onderdrukt. Zo'n beetje alle Latijns Americaanse dictatuurtjes zijn zo ook aan de macht gekomen. Soeharto in Indonesia die een miljoen mensen afslacht, ook danzij het westen. WMD onzin verhaal verzinnen om Irak binnen te vallen... en zie het resultaat: een enigszins stabiel land vervalt in komplete chaos en 100.000den zijn dood. (in vergelijking met 9-11: 3000 dood). Afghanistan,.. het westen valt binnen voor Al Qaida omdat 9-11 gedoe (fair enough) maar in wezen pleegt het westen een ordinaire coup tegen de Taliban, die Osama Bin Laden (ex-vriendje van het westen) wou overdragen! Dat is heel wat anders dan waarom we er heen gingen. En na 15 jaar platbombarderen... geintje... we geven zeker 80% van het land weer gewon weer terug aan de Taliban.

En jij maar wijzen van... het is een puinhoop daar.
Het westen is echt de hoofdschuldige daar van.




Dat is het wel.

In weze zeg je... een arabier moet een andere arabier steunen. En omdat een blanke geen arabier is moet hij dat niet doen. Je trekt wel degelijk een lijn tussen ras/religie.

Ik kan het niet leuker voor je maken.




Als dit een plijdooi is om aan te tonen dat Christelijke/Joodse cultuur beter is: WWI, WWII, Vietnam, Korea, Latijnse Americaanse dictaturen, paar eeuwen aan internationale slavenhandel... komt uit de koker van de Christelijke/Joodse cultuur.

Lekker bezig.
Tussen haakjes: dit is niet mijn zelfgemaakte tekst maar een opgepikt bericht tussen mijn emails!
Wat niet belet dat ik er grotendeels zoniet helemaal mee akkoord ga!
Volgens jou is wat nu weer gebeurt in die landen de schuld van iedereen uitgenomen van diegenen die er rondlopen en elkaar afslachten!
En wat hieronder staat klopt toch? Je fameuze "godsdienst van de Vrede"?

Laatst gewijzigd door andev : 28 augustus 2013 om 19:12.
andev is offline