Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2013, 08:42   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.462
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
je maakt jezelf echt belachelijk door te beweren dat Saudi-Arabië terroristen sponsort. Dat is gewoon onzin.
Ik denk dat niet veel mensen uw mening delen, noch kan U feiten ontkennen, waarde artisjokaan.
Citaat:
Het punt blijft dat het Christelijke/Joodse westen de Arabische dictators steunt met miljarden aan wapengekletter. Zelfs toen Sadam Hoessein zijn gifaanvallen uitvoerde, bleef die steun onverminderd zijn kant op gaan.
Yep, tot het punt hij te vervelend werd.
Citaat:
Het Christelijke Joodse Westen zijn de aller aller grootse wapenleveranciers. Deze groep verrijkt zich aan hun bloed.
Die "vuile westerse klootzakken met midden oosterse religies toch". De hoofdreden waarom die ambetanterikken dat konden en nog steeds kunnen is hun capaciteit tot het maken, creeren van dingen. Iets waar de je de "echte" arabieren niet van kan beschuldigen.
Citaat:
De gezochte WMD's zijn nooit gevonden. Dus het is een onzin verhaal. Het enige wat men vond waren 30 jaar oude verrote chemische rommel die ooit WMD's die een kadootje waren van het Christelijk/Joodse westen.
Neen, U leest niet goed, ik schreef toch duidelijk dat die WMD's of opgebruikt waren, of in Syrië verstopt. Wat de huidige gifgasaanvallen -door Assad of de Rebellen, maakt niet uit- kan verklaren.
Hetgeen u nu eigenlijk beweerd is dat die Arabische idioten zelfs geen sarin kunnen maken, wat zelfs een Japanse Sekte voor elkaar kreeg.... Is dat niet wat denigrerend van u?
Citaat:
Dat is de keuze van het Christelijke/Joodse westen.... die hesen Saddam Hoessein in het zadel. Die komen langs om hem omver te werpen voor de huidige anarchie.Het punt is dat het verre weg de schuld is van het Christelijke/Joodse westen. De gemiddelde Irakees was compleet machteloos toen het westen Saddam Hoessein steunde met gifaanvallen, en dito toen zij langs kwamen om er anarchie van te maken. En wie weet is er her en der eentje boos dat Christen en Joden een gek steunden die hem proberen te vermoorden met een gifaanval, gevolgd door een complete chaos omdat ze zijn land platbombarderen.
So? Liever ginder een berg miserie, dan hier.
Citaat:
Een Arabier wordt niet aangezien als een blanke. Wat een onzin
Antropologisch gezien zijn Arabieren ook Kaukasiërs, en daar is niet aan te tornen. Of moeten we het zien als een mengras tussen Kaukasiërs en Negröiden? Dat gaan de Arabieren graag horen.
Citaat:
Dat over ging in apartheid waarvan er 100den miljoenen mensen nog in leven zijn die dat hebben moeten verduren. En een persoon ala Martin Luther King die dat tegen ging... is gewoon afgeknalt. Het is het Christelijke/Joodse westen die wereldwijd overal anderen heeft onderdrukt en de grootste slachtpartijen heeft aangericht. Gewoon een historisch feit van recente geschiedenis. Als je dat in de weegschaal zet en dat vergelijkt met wat arabieren of moslims hebben gedaan... komen het westen daar helemaal niet goed uit. Dat is mijn punt.
Het lijkt dat uw punt eigenlijk is dat U uwzelf haat en een stijve krijgt van alles wat U ook haat.
Citaat:
Neen, ik zeg dat het Christelijke Joodse westen de hoofdschuldigen zijn.
Dit valt in het kort onder geopolitiek en neokolonialisme.
Iets waar de Chinezen, als niet Judeo/Christenen, nu ook goed mee bezig zijn.
En ja, ik ontken niet dat onze leiders vieze spelletjes spelen. Maar ik ben er eerlijk in, liever dat ze die vieze spellekes ginder spelen, dan hier.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline