Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2010, 13:52   #225
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bon er zijn zoveel regeltjes dat een normale mens er geen wijs meer uit kan geraken. Halalbeesten moeten doodgemaakt worden door Moslims. Waarom geldt dat dan niet voor vissen?

Varkens zijn niet halal omdat ze stront eten, waarom zijn kippen dat wel?

U draait de boel weer om. Ik ken inderdaad niet zoveel van de regeltjes en daarom vraag ik u om ze te verduidelijken. U blijft echter rond de pot. Ik vraag nu al berichten lang waarom vis niet haram kan zijn. U blijft antwoorden dat ik er niets van snap. Dat lijkt me logisch, anders zou ik het niet vragen.
Waarom oordeel je dan over zaken die je niet kent of waar je geen weet van hebt? U was degene die stelde dat vis haram was en paar reacties hierboven zegt u dit nog:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik vind het ook vreemd dat vlees enkel mag klaargemaakt worden door Moslims om halal te zijn terwijl dat voor groenten en vis dan weer niet zo is.
Ik vroeg jou nochtans vanwaar je dat hebt of is dat maar een gedacht? Daar kreeg ik natuurlijk geen antwoord op, niet dat ik erop aan het wachten was hoor.
Ik zal het niet laten u een antwoord te geven maar ik denk persoonlijk dat dat geen zin heeft want meneer fox die weet het allemaal wel beter.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden