Los bericht bekijken
Oud 7 april 2010, 08:08   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.365
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht
er is ondertussen meer dan duidelijk bewezen dat betrokkene KIM geen make-up op zijn gezicht had
dat dus het idee dat hij als " the joker" rondliep komt uit de fantasie van de mensen
blijkbaar zijn er nog steeds mensen die dit geloven
uw redenering valt dus in het water
politie heeft hem opgemerkt omwille van zijn bizar gedrag niet omdat hij als een clown rondliep
Ok, ik wist niet dat dat ondertussen weerlegd was, ... maar wat denkt u, stel dat ze hem lossen, ... wat gaat er gebeuren, ... gaat hij terug moorden, ... ? Ik ben geen psy maar voor mij is hij een soort jager, om kinderen dood te steken moet ge meer als een paar vijzen los hebben, toch als er geen direct motief is.

Als er een motief is, is dat anders, hoe erg en gruwelijk het dan ook is, bvb Pa die zijn kinderen vermoord om de moeder te treffen. Dat is erg maar of die vent echt gestoord is, ? Hij is misschien minder toerekeningsvatbaar uit blinde haat en razernij op zijn vrouw dan de koele killer die puur voor de fun een paar mensen dood.

Hij was nog maar aan het trainen, eerst een oud vrouwke, dan wat kinderen en een vrouw, ... de volgende stap... ?

moeilijk om in zo een gasten hun kopeke binnen te dringen, voor mij zijn er slechts 2 oplossingen, een humane, een spuitje dus of een wat minder humane, levenslange opsluiting of dat nu collocatie is in een cel met zachte wanden (want tussen de gewone gekken kunt ge die kerel ook niet stoppen. ) of een cel in een echte gevangenis maakt niet uit. Ge kunt hem in elk geval niet meer in de vrije natuur lossen.

Trouwens zelf in het gevang of een psychiatrische instelling zijn zo`n types levensgevaarlijk, die zijn zo berekend/inventief/intelligent dat ze eender wie met gelijk welk wapen kunnen vermoorden. Levenslange eenzame opsluiting is het enige alternatief.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden