Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2014, 00:50   #1
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard MH17, Wie is nu de dader?

En de peiling pas invullen na het lezen van mijn bericht!!!

Waarschijnlijk zijn er rond de vliegtuigramp al bijna 10 topics rond verschenen, maar nu wil ik het eens puur objectief bekijken...

-Er zou een filmpje zijn opgedoken van Russisch gesteunde rebellen die het vliegtuig neerhalen.
Maar...
...zo'n filmpjes zijn niet 100% betrouwbaar want :
*Je moet wel heel idioot zijn om je te laten filmen op dat moment.
*Tegenwoordig kan men gemakkelijk zoiets vervalsen.

-Dan zou , met 1 uur verschil , een vliegtuig waar Poetin zich in bevind, dezelfde route gebruiken. De gelijkenissen met het vliegtuig zouden inderdaad kloppen.

==> aan beiden kanten bewijs
==> nog niet zeker wie het gedaan heeft.

Maar dan...
-Zegt Obama uit het niets 'dat de Russen het gedaan hebben!!!'. Nu ja, van mijn geschiedenisleerkracht moest ik vroeger leren dat in de honderdjarige oorlog een getuigschrift van een Franse schrijver waarin stond hoe barbaars de Engelsen wel zijn, niet betrouwbaar is aangezien je van de Fransen natuurlijk niets anders verwacht dan negativiteit over de Engelsen (en omgekeerd). Nu dus ook toepasbaar op Obama en Poetin.
==> Omdat Obama dat zegt, volgt de hele Westerse wereld blind.
==> Iedereen (lees : de Westerse wereld die zich t.o.v. Obama slaafs gedraagd) meent nu ook dat de Russen het hebben gedaan
==> Hoewel de bewijzen gelijk zijn, wordt het bewijs tegen de Russen benadrukt en het bewijs tegen de Oekraïners verdoezeld.
==> de gebrainwashte, Westerse wereld gelooft het ondertussen al zelf.

Ik trek voor niemand partij, maar wil jullie zeggen dat het nog gelijk opgaat, maar Obama weer smerige trukjes heeft gebruikt.


Begin hier weer met een schone lei, en probeer je te re-brainwashen.


Succes En de peiling pas invullen na het lezen van mijn bericht!!!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden