Los bericht bekijken
Oud 25 april 2021, 16:39   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik wil hier in geen geval het verbod op posten in K&K omzeilen maar vraag me wel af of deze maatregel niet het kind met het badwater wegspoelt.

Vele mensen houden zich wel aan de regels en bezondigen zich niet aan treiteren en andere toestanden waarvoor K&K momenteel afgesloten is.

Is het dan niet beter er gewoon de personen die verantwoordelijk zijn voor deze mistoestanden eruit te pikken en een ban aan te smeren ipv iedereen te bestraffen voor hun gedrag?

Gaat het getreiter immers na die week voorbij zijn?
Gaat er niet nog meer wrevel ontstaan tussen de leden? ("Jij bent mede verantwoordelijk voor het afsluiten van K&K!")

Nogmaals; niet mijn bedoeling het K&K slot te omzeilen maar ik denk dat een volwassen discussie in dit sub-forum mogelijk moet zijn.

Als de moderatie die mening niet deelt kunnen ze deze draad altijd gewoon afsluiten al wil ik er wel op wijzen dat ik denk hiermee geen regels te overtreden en dus niet uit ben op een (perm)ban.
Beste,

U hebt volledig gelijk.
Uiteraard vind ik het niet fijn dat iemand (alweer) een draad opent om mijn beslissing te contesteren, maar ik maak van de nood een deugd om mijn bedoeling kenbaar te maken.
Alle betrokkenen kunnen een week afkoelen.
Na die week mag er weer gepost worden, en wie dan nog een voet scheef zet, of er zelfs maar de kantjes afloopt, en zich bezondigt aan getreiter, gaat er definitief uit, zonder zelfs ooit nog de mogelijkheid van amnestie.

De moderatie.
Pontifex is offline