Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2008, 12:07   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik vind het inderdaad godgeklaagd dat er meer dan 8 miljoen oude befkes moet worden uitgetrokken om iets te bewijzen dat men in mijn jeugd zelfs niet meer in twijfel trok.

Waar en wanneer is die kentering begonnen?

Ik lees hier over de creationistische sectes in de States, maar die atlas werd wel opgestuurd door een islamitische gek die zichzelf Yahyah noemt of zoiets.
Mogen we die 200.000 Euro dan ook weer meerekenen als kostprijs voor de o zo geprezen verrijking?

Ik sprak ooit met een student biologie. Hij ging later lesgeven zei hij. Overtuigd moslim als ie was, was hij volkomen zeker van het creationisme. Zijn lessen biologie en de evolutie bezag hij als "fabeltjes".
En d�*t moet dan aan onze kinderen lesgeven!

Ik vraag me af of Vandenbroucke scholen ook zouden verplichten om een Jezuietenpater aan te werven om lessen islam te geven!

Enfin, even nog ter aanvulling van Jantje:

Citaat:
Wat de evolutie-theorie aangaat, het is bewezen dat die klopt.
Er zijn zelfs evoluties tussen de mens van 150 geleden en nu vastgesteld en bewezen.
Ook het aantal tanden verandert. Leven er nog indianenstammen in de brousse met nog een extra paar kiezen, hier begint men langzamerhand zelfs zijn wijsheidstanden te verliezen (komen dikwijls maar half meer boven).
Binnen x-aantal generaties zullen die dus volledig verdwenen zijn.

Ik vraag me af of moslims er dan vanuit zullen gaan dat Allah een nieuwe prototype mens-met-minder-tanden heeft geschapen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden