Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2017, 15:03   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Als het zo hard van grond zal gaan als de andere projecten van onze grote bedrijven ism de overheid dan zal het wel een stille dood sterven. MediaID ea achterna. Ik kan het al geen kans geven want heb geen werkende smartfone meer. Mijn bankkaart heb ik trouwens ook zo ingesteld dat daar geen geld zonder pincode of met alleen swipen kan afgaan.

Als een bakkersgast de overheid 2 jaar kan hacken met gedownloade progjes zonder z'n sporen te wissen of ikzelf zonder enige moeite hun hele zwarte lijst van sites kan bezoeken dan heb ik geen zak vertrouwen in de overheid wanneer ze iets veilig noemt op het www. .

Ik ben ferm tevreden van die kaartlezer. Ik herinner me het geknoei ervoor nog met sleutels en zo. Jezus christus elke keer als je eens wilde iets doen waren de procedures veranderd. Neen dank u zeer.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden