Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2017, 19:05   #30
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zulke idiote vergelijkingen kunnen enkel gemaakt worden door mensen die nooit in de Sovjet-Unie gewoond hebben, volledig gehersenspoeld door jarenlange propaganda.
Daarom haten veel Russen westerlingen, ze hebben een onterecht superieuriteitscomplex terwijl de meesten niet al te snugger zijn maar dat zelf niet beseffen. Amerikaanse films over de Sovjet-Unie werken in Rusland op de lachspieren, hier gaat het er bij velen in als zoete koek.
Ik kom elk jaar verschillende keren in Rusland, heb verschillende Russische en Oekrainse vrienden. Wat zij mij vertellen komt ABSOLUUT niet overeen met uw extremistische nonsens.

Dus ik vraag het u opnieuw: ge zou misschien een OPEN KAART kunnen spelen, en uw familie historie uit de doeken doen? Is het al niet veelzeggend dat ge dat weigert?

Een Russische vriend van mij die in de US heeft geleefd vertelde mij trouwens dat Amerikaanse films met de Russen/soviets als slechterik opvallend minder vertoond worden op tv!
Het is maar dat ge het weet.


Ge kunt gemakkelijk anderen beschuldigen dat ze gebrainwashed zijn. Maar al eens aan gedacht dat dat ook voor u kan gelden? Of zijt gij immuun?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden