Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2017, 16:39   #48
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zoals ik al schreef nergens is de nestvervuiling groter dan bij de Vlaamssprekende Belgen. Noemt men dat niet Stockholm syndroom? Het opvrijen van uw onderdrukkers? Eerder het Belzieke syndroom, het opvrijen en ontkennen van de Francofone arrogantie en zelf-toegemeten superioriteit.
En Panda is er een superziek voorbeeld van...
Komt af met de onverdraagzaamheid van het VB, waar hij volgens eigen zeggen, op kotst en zelfs is hij alles behalve vies om zijn persoonlijke dictaten ala VB op te leggen, zonder ook maar de minste tegenspraak van derden te dulden...
Ik heb hem al eens gezegd dat ik, zijn schrijven lezend, hem eerder voor een trouwe VB aanhanger (enfin volgens de definitie die hijzelf het VB aanschrijft) neem dan voor een gewone normale burger.

Pandareus ik ben een Vlaming en moest la Belgique splitsen dan wordt ik inderdaad een Vlaamse buitenlander in Wallonië en dan zal ik zo nodig, afhankelijk van de het super-VB gehalte van die door jouw zo bejubelde en geprezen francofonie, een paspoort moeten aanvragen...

Of wie weet, getrouwd zijnde met een Waal zal ik dan van een dubbele nationaliteit mogen genieten???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 juni 2017 om 16:41.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden