Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2004, 19:02   #22
bigpolleke
Vreemdeling
 
bigpolleke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Locatie: Harelbeke
Berichten: 42
Standaard

@ Boer-Bavo:

ik kan niet sparen en als ik ga werken neem ik de plaats van een werkloze in, tenmiste als er al werk voor me is (bedrijfsleider!)

er is nu kapitaal teveel want het zit vast in het buitenland(ook dat van de vakbonden)en tevens kan het niet geinvesteerd worden in Vlaanderen want er komen geen nieuwe bedrijven hier( of toch niet voor nieuwe investeerders a l�* LH)

We moeten verder werken in het huidige kader want er bestaat geen mirakel oplossing en tevens is er ook zoiets als de fluctuatie van het geld(thans in een dieptepunt in de wereld kijk maar naar de Yen en de USA $)

AMNESTIE is een drogreden zeker als die niet helpt zoals U wel weet.


@Mambo:

het personeelstekort geeft uw bedrijf geen groei omdat er reeds velen ergens anders werken.Of U ze nu kunt betalen of niet ze zijn er niet in Vlaanderen!! of je moet ze wegkopen bij de concurentie.

Mijn oplossing is hogere sociale uitkeringen en lagere lasten op de lagere lonen in het kader van het bestaande systeem ( zodat we meer kunnen uitgeven aan bruikbare produkten en/of luxe) en meer lasten op vermogens en niet op consumptie zoals nu.

Eenvoudig en simpel maar de VLD/CVP en ook Vivant durft dit niet, dus nog voor een lange periode op uw uitbreiding blijven zitten broeden.

Mijn uitleg is niet altijd zeer duidelijk voor anderen maar ik kan het nu spijtig genoeg ook niet eenvoudiger voorstellen want ik ben ook maar een eenvoudig iemand zonder tittel.

Ik sluit hiermee wat het voor mij betreft

Groetjes
__________________
nooit te oud om te leren
bigpolleke is offline