Los bericht bekijken
Oud 12 december 2004, 15:48   #165
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Voor u is het een nachtmerrie. Het kan ook moeilijk anders als ik uw gefrustreerde opmerkingen over ons land lees.
Aha, nu ga jij al uitmaken wat ik moet denken. Wat moet ik dan wel niet denken over uw haatpostings?

Citaat:
Maw, iedereen die niet uitgesproken flamingant is, behoort tot het Belgisch establishment. Of hoe Tantist zijn tegenstander probeert te stigmatiseren.
Heb ik dat gezegd? U moet leren lezen. Maar u kan toch moeilijk ontkennen dat Di Rupo, Verhofstadt en prins Filip NIET bij het Belgische establishment behoren. U behoort er dus niet toe, want u bent zo onmachtig als een visje op het droge.

Citaat:
Mijn gezond verstand zegt dat er geen draagvlak is voor het separatisme in België, dus ik mag zeggen dat ik over een goed beoordelingsvermogen beschik.
Kronkel de kronkel. Dat er waarschijnlijk (ik wik mijn woorden, want tot er een referendum komt, is NIEMAND zeker) geen draagvlak is voor unitarisme, daarover zit je nu toch een vijftal postings rond de pot de draaien... Hypocriete cryptofascist!

Citaat:
Om uw vraag te beantwoorden: dat kan men alleen bij een referendum. Maar dat neemt niet weg dat opiniepeilingen de publieke opinie weergeven van de ondervraagden. Daarom noemt het ook een peiling en geen volksraadpleging.
Je bestuurt een land naar de mening van al zijn onderdanen, niet naar een deel er van. U bent gewoon geen democraat.

Citaat:
Dan zal u eens dringend van ingesteldheid moeten veranderen als u uw doel persé wilt realiseren. Want in een democratisch België kan Vlaanderen nooit onafhankelijk worden, laat staan verenigen (niet herenigen!) met Nederland.
Dat is uw gedachtengang, en in die gedachtengang zou ik de BUB maar snel opdoeken, want in een democratisch België kan België nooit unitair worden. Wedden dat je over deze inconsequentie nooit een duidelijk antwoord zal geven?

Citaat:
Waarom streef je dan voor separatisme, als de meerderheid van Vlaanderen (volgens u althans) een unitair beleid wenst?
Heb ik dat gezegd? U bent echt geestesgestoord als u dat denkt.

Citaat:
Daarom ben ik voorstander van een referendum. Om bv. aan te tonen dat jij op dit moment groot ongelijk hebt.
Idem!
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden