Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2021, 22:02   #123
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
??? Rare conclusies. Ik kijk al 30 jaar niet meer naar al die rotzooi. En ik dacht dat mijn appreciatie voor de VTM wel duidelijk was, of? Leer eens lezen he.
Ik heb het begrepen. U ziet graag naar de reclamefolders van VTM?
Mij om het even. De Vlaamse zenders zijn allemaal achterlijk. Trouwens heel Vlaanderen is achterlijk. Ik heb veel op camping gezeten. Op alle campings konden Nederlanders naar hun vele posten kijken.
Voor de Vlamingen echter was er overal wel een tak van een boom die voor de schotel van TV Vlaanderen hing.
En de Nederlanders keken naar hun TV via een pietluttig kleine strijkijzer-antenne. En dan spreek ik niet over het buitenland hoor. Zelfs in Vlaanderen heb je die miserie. En over de prijzen die we hier moeten betalen
voor een gatachterlijke service tegenover Nederland zullen we best zwijgen.
Maar we weten ook waarom. Hier wordt het luchtruim verkocht om via betaalde dividenten aan politici het alleenrecht af te dwingen. Zelfs de lucht werd hier opgekocht. Is er in feite in Vlaanderen nog iets over waar de politici niet hun klauwen op gelegd hebben?
Telkens en opnieuw komen we hier in de miserie terecht.
Hetzelfde nu weer met die antivirus-historie.
Het zoveelste bewijs dat er in Vlaanderen niks nog vlot.
Wat een miserie; wat een......
En dan blijkt plotsklaps dat het de fout van Europa zou zijn.
Nog zo een bende pulpboeren. Ze zullen waarschijnlijk nog aan het overleggen zijn wie mag genieten van de winst-dividenten.
Maar besparen doen ze wel. Zoveel te meer doden er vallen zo veel te meer geld er kan gaan naar de krakelingenworp. Sorry; onderweg kan blijven hangen dus. En moet er niet meer gezeverd worden over dat zilverfonds.
Sorry hoor. Maar het begint mij echt de keel uit te hangen.
Ik begin te leven met het gevoel dat de guillotine boven mijn kop hangt.
Is er nu niemand die kan optornen tegen de macht van het privaat kapitaal?
Wat is in feite nu de echte reden van de woordbreuk?
Moeten wij; domkoppen; alles blijven slikken?
Ze hebben het verdomd zo ver gekregen dat we het met een leeg bord moeten stellen. En dan durven ze nog zeggen waar de waarheid ligt.
Op mijn bord alleszins niet.
Binnen korte tijd zullen we de echte waarheid mogen weten. Nog even geduld.
Lees de verkiezingspamfletten. Een en al bevatten ze de waarheid.
werkman is offline   Met citaat antwoorden