Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 11:37   #7048
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Drosamadaris

Citaat:
Wie niet begaafd is, die komt er domweg niet in; wie wel begaafd is, die krijgt financiële hulp, al naargelang hun nood. Wie geen nood heeft aan financiële hulp, die betaalt niet het bedrag dat jij citeert, maar het bedrag dat enkele regels lager staat.
Het bedrag dat ik citeer is het bedrag dat je betaalt zonder studiebeurs. Alleen halve genieën krijgen een studiebeurs om aan zulke universiteiten te studeren. Deze universiteiten zijn dus weggelegd voor de superrijken en superbegaafden, de Ubermenschen, als het ware.


Citaat:
Er staat nergens dat wie niet begaafd is maar toch wil beginnen, de volle pot betaalt. Dat is hetgeen jij er weer bij verzint.
Wel, het bedrag dat ik citeerde, staat vermeld op de officiële website van Harvard. Waarom zouden ze dat er op zetten als niemand dat betaalt?


Citaat:
Heb je er een probleem mee dat je begaafd moet zijn om aan een universiteit te mogen beginnen?
Ik heb er een probleem mee dat mensen die niet rijk zijn gediscrimineerd worden.



Citaat:
Tuurlijk ken jij niemand die aan MIT studeert, net zomin als jij de halve wereld kent omdat je er zogenaamd vanalles uitspookt.
Als U het zegt...
tomm is offline   Met citaat antwoorden