Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2013, 16:53   #85
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je bericht bevat interessante suggesties. Voor het eerst in mijn 8-jarig forumbestaan heb ik besloten de negeerlijst te gebruiken, alhoewel ik daar principieel geen voorstander van ben. Ik had onmiddellijk 3 kandidaten die in aanmerking komen.
Ik was er ook geen voorstander van, maar eens je ermee begint, is het zo een leuke ervaring, en wordt het forum gebeuren veel interessanter.

Citaat:
Maar daarmee is de kous niet af natuurlijk. Je ziet wel de oorspronkelijke berichten niet meer, maar de reacties erop blijf je zien. Die moet je dan automatisch overslaan neem ik aan.
In het begin kom je je genegerden idd nog wel eens tegen, maar vraag je dan af wat hun post + de reactie erop echt bijdraagt, en dan sla je ook dat na een tijdje probleemloos over.
Citaat:
Met naamverdraaiers heb ik persoonlijk geen probleem. Wanneer iemand "het weverke" regelmatig gebruikt kan ik daar perfect mee leven.
Idem met Bart De Zever, op voorwaarde dat er ook geargumenteerd wordt natuurlijk. Het is een flinterdunne materie waarmee je behoedzaam moet omgaan maar die in feite onschuldig is.
Hier verschillen we van mening.
Wie naamsverdraaiïngen gebruikt, neem ik niet ernstig.
Doe de proef op de som en beoordeel objectief postings waar een naam in verdraaid wordt.
Je zal zien dat ze je tijd, moeite en aandacht niet waard zijn.

Citaat:
Tenslotte vraag ik me af of de spoeling niet te dun wordt wanneer je te kritisch tewerk gaat. Het is tenslotte een discussieforum waarin de meningen gerust mogen botsen. Een "ik geef je gelijk forum" is ook niet aantrekkelijk.
Kwaliteit is zowizo dun gezaaid.
Dat is net zoals met eten en drinken.
Nietszeggende wijntjes zijn er in overvloed, maar die mis je niet meer eens je besluit om enkel nog goede drank te nuttigen, en desnoods minder..
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline