Los bericht bekijken
Oud 21 december 2014, 09:47   #343
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
Laat mij niet lachen, gasten zoals gij zullen nog blij mogen zijn als ze droog brood kunnen fretten als wij niet opkomen voor onze rechten. wat ik jammer vind is dat als de regering haar wil maar 25%kan uitvoeren van hetgeen ze voorstellen jij mee profiteert van de sucsesen van de vakbonden. in mijn jonge jaren werden die Onderkruipers weggepest veel van dat adergebroed heeft jarenlang op de sukkel geweest en vond met moeite een baan.
dus doe maar Verder met in de kont van uwen werkgever te kruipen, als ge zo graag zijn stank ruikt.
heel die zever moet ik niet meer mee maken mijn deel is gedaan in de jaren 50 tot 70
laat u maar eens goed gaan.
Wat vooral opvalt, is dat U gewoon niet antwoordt op mijn stelling.
U gaat van het grote gelijk uit en wie het niet eens is met U die moet maar de gevolgen dragen.
Ook is het opmerkelijk dat steeds opnieuw de legitimering van de vakbondsacties van vandaag in het verleden gezocht wordt. Het is niet omdat de vakbonden ooit goede dingen gedaan hebben, dat ze dat daarom ook automatisch nu ook doen. Dat geloven getuigt van bijzonder veel kortzichtigheid en weinig capaciteit om zelfstandig te kunnen denken.

Voorts zou het echt wel makkelijker zijn, moest U gebruik maken van hoofdletters en leestekens wanneer U reageert.

En tenslotte : kont, stank, onderkruipers, addergebroed,... Uw taalgebruik getuigt van bijzonder weinig niveau, maar kom, misschien is het wel uw niveau.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)

Laatst gewijzigd door schietboog : 21 december 2014 om 10:07.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden