Los bericht bekijken
Oud 13 september 2003, 23:37   #15
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Als de CD&V zich niet aanpast aan de huidige samenleving en is wat degelijkere mensen aanbiedt heeft ze een toekomst als eventuele grootste partij van Vlaanderen
Zich niet aanpast aan de huidige samenleving? Wat is dat voor zever? U denkt precies nog altijd dat de CVP van de jaren '60 gelijk is aan CD&V van nu. Niets is minder waar. Om Yves Leterme te citeren: wij gaan voor inhoud, spijtig genoeg is dat niet sexy en kiezen de mensen blijkbaar liever voor het populisme. Degelijkere mensen? Welke partij had de meeste voorkeurstemmen bij de verkiezingen? Juist, de CD&V. Het wordt tijd dat de slimme Blok-stemmers eens gaan inzien dat op het Blok stemmen geen zin heeft, zij bieden immers geen alternatief voor de hedendaagse problemen en als ze aan de macht zouden komen maken ze er gegarandeerd een potje van. Geen bekwame mensen, en enkel gefundeerd op kritiek. De VLD heeft geluk dat alle rechtse niet-geïnformeerde mensen erop stemmen. Ik was vroeger ook VLD'er, maar nu kom ik tot het besef dat er teveel dingen mislopen. Ik zeg dan ook altijd: een slimme VLD'er is een CD&V'er.
Seba is offline