Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2018, 14:46   #24
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Waarom kom jij hier specifiek praten over vrouwen??? Mensenrechten gelden voor iedereen; ook voor vrouwen...
Wij komen hier toch ook niet de hele tijd zagen over hoe mannen wel of niet moeten zijn... Iedereen zijn verantwoordelijkheid voor zichzelf, punt...

Ik heb geen mannen ideeën nodig om te weten hoe ik mijzelf moet gedragen...

Ik heb ten andere sterk de overtuiging dat ze veel beter heel wat meer tijd in zichzelf zouden steken om zichzelf eindelijk op te voeden tot volwassen mensen ipv die bedorven kinderlijke despoten die ze blijvend zijn...
De wereld heeft mannenemancipatie meer dan nodig...
Maar dan kijken ze liever de andere kant uit en blijven ze zich moedig op de borst slaan omdat ze zo verdomd verwende en dikwijls oerdomme 'riddertjes' gebleven zijn...
U kent blijkbaar alle etiketten en fatsoensregels, dat maakt de dingen een stuk makkelijker dan hoef ik die niet te onthouden. Schrijf er een boek over en ga op de boekenbeurs staan.

Als ik je geen hand wil geven of hallo zeggen is dat mijn keuze. Maar we blijven beleefd om niet te stuntelen. Ga het hier dan over bepaalde verwachtingen inlossen of gewoon je eigen ding doen zonder een "fuck" te geven om al jullie domme "regeltjes".
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden