Los bericht bekijken
Oud 2 september 2019, 19:47   #115
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Merkel en co geestesziek? Het zou me niet verbazen:

Wat weerhoudt een kanselier ervan om de waarheid duidelijk te formuleren? Waarom gebruikt ze zinnen zoals “Wir schaffen das”? Waarom verbergt zij hardnekkig het feit dat Duitsland zich sinds het begin van de massale immigratie in 2015 in een ernstige crisis bevindt?
De bekende psychiater en psychoanalyticus Dr. Hans-Joachim Maaz becommentarieert dit. Hij merkt op dat de meeste toppolitici lijden aan soms ernstige narcistische stoornissen die een aanzienlijke invloed hebben op hun persoonlijkheidsprofiel. Bedreigende levenssituaties worden bijvoorbeeld permanent gebagatelliseerd. De noodzakelijke, doortastende maatregelen worden niet genomen.
Maaz verklaart ook waarom kiezers steeds weer voor dezelfde mechanismen vallen en precies die politici herverkiezen die de weg vrijmaken voor hun verval. Een zeer spannend en opwindend gesprek!

https://www.anonymousnews.ru/2019/08...-geisteskrank/
Dat mens is gewoon zwaar getikt.

What is the cause of Angela Merkel’s shaking fits?

Zoals ik al eerder schreef komen de Duitsers niet echt in een goed blaadje te staan na haar acties waar ik er eentje van aanhaal: het 'wir schaffen das'.

Weer Duitsland dat Europa overhoop zet, 14/18,40/45,het wir schaffen das de dag van vandaag.

Of ziet zij het anders met héél der legers binnen te halen?

Zij zal zeker de geschiedenisboeken in gaan als de vrouw die in haar ééntje héél Europa verwoest heeft, 'Der Untergang!!'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden