Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2009, 21:04   #4630
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Populisten, ach....

Huisartsen, chirurgen, wetenschappers...allemaal schreeuwen ze voor een totaal rookverbod. Als er 1 groep is die weet wat roken veroorzaakt en wat de voordelen zijn van een totaal rookverbod, dan zijn zij het wel. En laat me even toe deze groep net iets meer te vertrouwen als een idioot zoals Wilders.....
Die huisartsen, chirurgen, wetenchappers en co stampen open deuren in. Iedereen weet dat roken ongezond is en niemand ontkent dat een totaal rookverbod positief is voor de algemene gezondheid. Maar Mac Donalds, frituurs en snackbars verbieden zal ook positief zijn voor de volksgezondheid, dus dat ook maar verbieden? De meeste mensen streven naar geluk en genot en niet naar een goede gezondheid (dat doen ze pas wanneer ze ongezond zijn), maw genotsmiddelen ontnemen om een gezondere samenleving te bekomen draagt bij tot een geestelijk ongezonde samenleving.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden