Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2004, 10:32   #16
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
U mag dat dan misschien grappig vinden, maar ik ken zeker en vast een paar forumbezoekers die het als psychologische terreur moesten ervaren als :

1) ze twee homo's voor hun neus krijgen die efkens "alles" met elkaar mogen doen wat ze normaal zijn te doen

2) ze een priester voor hun neus krijgen die hen probeert te bekeren tot gehoorzaamheid aan de paus



Ik zou bijvoorbeeld perfect kunnen psychologisch geterroriseerd worden door het verplicht nalezen van alle persberichten van SP-A.

M.a.w. een beetje inlevingsvermogen graag...
Opgesloten worden als ik geen misdaad beging, geen advocaat mogen kiezen, niet weten hoe lang ik opgesloten zal blijven, d�*t zou ik het ergste vinden: voor die blote vrouwen doe ik desnoods mijn ogen toe...
DESNOODS schreef ik
Weeral op de bres voor moslimterroristen Filosoof? "Als ik geen misdaad beging".
Die moslimterroristen beginnen in de eerste plaats al misdaden tegen de menselijkheid door hun psychologisch en ander terreur tegen de Afghaanse vrouwen.
Opmerkelijk hoe u terreur en onderdrukking van vrouwen in naam van de islam steeds maar blijft vergoelijken. Het kan niet anders dan dat u een verschrikkelijke vrouwenhater bent.
Getuige ook de "desnoods"
U zou beter uw nick veranderen in Taliban. Dat zou beter passen bij uw persoonlijkheid.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden