Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2004, 13:24   #17
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
U mag dat dan misschien grappig vinden, maar ik ken zeker en vast een paar forumbezoekers die het als psychologische terreur moesten ervaren als :

1) ze twee homo's voor hun neus krijgen die efkens "alles" met elkaar mogen doen wat ze normaal zijn te doen

2) ze een priester voor hun neus krijgen die hen probeert te bekeren tot gehoorzaamheid aan de paus



Ik zou bijvoorbeeld perfect kunnen psychologisch geterroriseerd worden door het verplicht nalezen van alle persberichten van SP-A.

M.a.w. een beetje inlevingsvermogen graag...
Opgesloten worden als ik geen misdaad beging, geen advocaat mogen kiezen, niet weten hoe lang ik opgesloten zal blijven, d�*t zou ik het ergste vinden: voor die blote vrouwen doe ik desnoods mijn ogen toe...
DESNOODS schreef ik
Ben jij een terrorist? Nee, je zegt het dus zelf al "ALS" ik geen misdaad beging. Ga me niet wijsmaken dat er bepaalde onschuldige personen per ongeluk tussen deze groep taliban mensen liep toen ze opgepakt werden
Die engelsen die pas zijn vrijgelaten, wat deden ze daar? Men weet goed genoeg dat er verschillende naar ginds vertrokken zijn na de aanslagen om mee te gaan vechten. Op vakantie zullen ze niet vertrokken zijn hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden