Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2005, 23:41   #2395
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
eu ik heb dit al ooit eens berekend KOBAF 22ooo keer gelezen maar het gaat over 2000 postings dus dat lijkt me een gemiddelde van 10 keer per posting, trek de regelmatige posters eraf en ik denk dat we het dan zowat hebben .
Heb je alleens gaan kijken hoeveel keer de site van het vlaams netwerk al bezocht is ? Als je hier op klikt dan krijg je daar wat meer over te zien.

sinds ...[size=4]13 mei 2003[/size] Totaal aantal pageviews tot nu toe [size=4]4323[/size]

en in alle bescheidenheid beste lutifer ...

maar deze thread alleen al ...

sinds ... [size=4]15-02-2005 [/size][size=2]Totaal aantal pageviews tot nu toe [/size][size=4]22.428[/size]

Virtueel zijn we in alle geval bijna minstens vijf keer relevanter dan de hele santenkraam dus

Wat ook een aanrader is

dat is op google de naam ludo horemans intikken - je zal dan nogmaals zien welke lobby er althans virtueel alvast domineert ! ( En dat zonder middelen !!! )
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline