Los bericht bekijken
Oud 2 september 2005, 11:24   #2427
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Hoe komt het dan dat zoveel armen het gevoel hebben er alleen voor te staan? Dat ze vaak in een sociaal isolement terechtkomen?
Materiele armoede is inderdaad een symptoom van sociaal-economisch isolement.

Als alle armen het gevoel hebben er alleen voor te staan ( terwijl ze met zestien procent van de bevolking zijn ) is dit gevoel dan reeel ? Of wordt het hen overal aangepraat om die zestien percent onder de knoet te houden mss ? Want ik ontken idd niet dat velen dit gevoel hebben.

Je kan je ook afvragen in hoeverre de oorzaak van het isolement bij het individu lgt en in hoeverre bij de maatschappij ?

Toch blijf ik erbij dat armen over het algemeen veelal veel socialer zijn hoewel dit idd ook geen wet is van meden en perzen.

Maar het zal bewezen worden indien men de mensen bvb eens niet meer straft om samen te gaan wonen ( dmv een vermindering van het inkomen ) - je zou ervan verschieten hoeveel nieuwe gezinnen er dan onmiddelijk zouden worden gevormd.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 02-09-2005 at 12:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Hoe komt het dan dat zoveel armen het gevoel hebben er alleen voor te staan? Dat ze vaak in een sociaal isolement terechtkomen?
Materiele armoede is inderdaad een symptoom van sociaal-economisch isolement.

Als alle armen het gevoel hebben er alleen voor te staan ( terwijl ze met zestien procent van de bevolking zijn ) is dit gevoel dan reeel ? Of wordt het hen overal aangepraat om die zestien percent onder de knoet te houden mss ? Want ik ontken idd niet dat velen dit gevoel hebben.

Je kan je ook afvragen in hoeverre de oorzaak van het isolement bij het individu lgt en in hoeverre bij de maatschappij ?

Toch blijf ik erbij dat armen over het algemeen veelal veel socialer zijn hoewel dit idd ook geen wet is van meden en perzen.

Maar het zal bewezen worden indien men de mensen bvb eens niet meer straft om samen te gaan wonen ( dmv een vermindering van het inkomen ) - je zou ervan verschieten hoeveel nieuwe gezinnen er dan onmiddelijk zouden worden gevormd.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Hoe komt het dan dat zoveel armen het gevoel hebben er alleen voor te staan? Dat ze vaak in een sociaal isolement terechtkomen?
Materiele armoede is inderdaad een symptoom van sociaal-economisch isolement.

Als alle armen het gevoel hebben er alleen voor te staan ( terwijl ze met zestien procent van de bevolking zijn ) is dit gevoel dan reeel ? Of wordt het hen overal aangepraat om die zestien percent onder de knoet te houden mss ? Want ik ontken idd niet dat velen dit gevoel hebben.

Je kan je ook afvragen in hoeverre de oorzaak van het isolement bij het individu lgt en in hoeverre bij de maatschappij ?

Toch blijf ik erbij dat armen over het algemeen veelal veel socialer zijn hoewel dit idd geen wet is van meden en perzen.

Maar het zal bewezen worden indien men de mensen bvb eens niet meer straft om samen te gaan wonen ( dmv een vermindering van het inkomen ) - je zou ervan verschieten hoeveel nieuwe gezinnen er dan onmiddelijk zouden worden gevormd.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 11:25.
King of beggars and fleas is offline