Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2018, 09:21   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Interne keuken (maar je vindt er zeker al wat van op het internet terug) : Sommige SN vluchten vliegen vandaag toch nog. Ik heb ze niet geteld maar zag toch tussen al het rood gekleurd en enkelen staan. Crew en groundstaff wilt zeker niet staken, steunen de acties van de piloten niet en zijn zelfs bereid om schiften te verschuiven. Piloten voor vluchten die ze wel laten vliegen zouden piloten van Lufthansa en freelancers (Execujet?) zijn? De intercontinentale vluchten zoals naar JFK en IAD vertrekken vanuit Dusseldorf. De A330's zouden deze nacht van oa. Afrika naar daar zijn gevlogen ipv. naar Zaventem. Ik vermoed dat de meeste passagiers die normaal vanuit Zaventem zouden vertrekken via Lufthansa vluchten en derden eerst naar Dusseldorf worden gevlogen.

De stakende piloten zijn in hun eigen voet aan het schieten. Nog even en Lufthansa heeft een volledig plan B klaar en dan zal SN afgebouwd kunnen worden. Zijn we dankzij het egoprobleem en de geldhonger van de piloten op weg naar een herhaling van Sabena?
Zich in de interne pantry bevinden is echt niet nodig. Herlees hier.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden