Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2007, 01:19   #11
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
hoe gaat hij groeien ... door een kartel met BUB? Door phlip heylen in de partij te pakken.

Dewever heeft talent. Maar zijn walgelijke opportunisme en zijn eigenschap om steeds straffe uitspraken te doen die hij daarna weer helemaal intrekt en de gebroken beloftes maken hem tijdverspilling.

groeien? terwijl onder de wever zowel aan linkerzijde als rechterijde een flink deel is opgestapt.

En waar zijn storme, defoort, platel, morel heen? Is dat groeien?
Ik ben dat stomme gewauwel van je stilaan wel beu: Er is nooit een kartel geweest met de BUB (djeezes), Philip Heylen is geen N-VA'er en Storme, Defoort en Platel zijn bij mijn weten nooit opgekomen voor de N-VA, dus daar hebben we dus als partij geen stemmen aan verloren.

Dat zijn allemaal dingen die je volgens mij net zo goed weet, maar zodra jij het woord "N-VA" leest ergens op dit forum begin je aan een hysterische posting waarin meestal de termen "BUB", "belgicistische CD&V" en "postjes" in willekeurige volgorde door vermengd worden. Meestal niet erg coherent of gesteund door enige feitelijkheid, maar alla...

Ik heb me voorgenomen niet veel meer aandacht aan rabiate Belang-propagandamachines als jij te besteden, maar het werd me even te veel.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden