Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2019, 14:13   #25
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik bezit bos. En ik bezit bovendien 30 are bovenop in bouwzone in het volle dorp waarvan ze de toegang hebben afgesloten via kavels die niet in overeenstemming zijn met het BPA. Die 30 are stonden vol met struiken en bomen maar alle snoeihout moest dik betaald worden en bovendien moest men op het containerpark met iedere tak via een trap drie meter hoog klimmen om hem te deponeren in een hoge bak van een vrachtwagen.
Ik ben er trouwens bijna verongelukt op die trap.
Bijna al het groen in mijn dorp is verdwenen omdat de bevolking het spelletje beu werd. In volle centrum hebben ze wel bomen aangeplant zodat er bijna geen parkings meer overblijven om de handelaars te bereiken.
Ik denk dus niet dat je mij viseert met dat zelf niks doen?
Want ik heb zelfs miljoenen groene kikkers, padden en salamanders gekweekt via speciale procedés in mijn speciale tuinvijvers.
Ik vraag mij dus serieus af wat jij meer hebt gedaan. Kritiek geven is alles wat sommige mensen presteren. Dus mocht je mij bedoelen met uw opmerking dan heb ik een laag gedacht over jou. Maar dat veroorzaak je dan zelf.
En nu maar afwachten of mijn voorspelling zal uitkomen.
Ik ben geen groene maar ik heb meer kennis van de natuur dan dat hele groene zootje. Die zijn ruim tevreden momenteel want de hele Demervallei is omgevormd tot natuurgebied om de vergiftiging onder de zoden te stoppen. Ook daar weet ik uiteraard alles van. En....nog veel meer.
De vallei zoals ze er vroeger was bestaat niet meer. En zal er waarschijnlijk nooit meer komen. De opkuis zal te veel kosten. Daarom maken we er maar natuurgebied van. En we zwijgen er over.
En om de vallei gebruiken voor recreatieve doeleinden wordt er al dertig jaar gezeverd zonder enig positief resultaat. Ook daar weet ik alles van.
En momenteel doe ik inderdaad niks meer. Begin er zelf dan maar mee betweter.
How, rustig Bobby.
Ik ga nu maar 3 keer meer met de vlieger op congé in plaats van 5.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden