Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2017, 17:31   #6901
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Drosamadaris

Citaat:
Correctie, je hebt een niet-werkende link gegeven, en je hebt bovendien leugens gepost door doelbewust de duurste optie naar voor te schuiven.
Die link werkt wel en is een link naar de officiële website. Als ik nu wil vertrekken van Paddington naar Bristol kost me dat 102 pound.
https://www.thetrainline.com/train-t...l-temple-meads
Citaat:
Wil je de prijzen kennen, bezoek dan gewoon de officiële website van national rail, easy as that.
Zoals U wil, het is nog steeds 102 pound.
http://ojp.nationalrail.co.uk/servic...today/1800/dep

Citaat:
It fits your Goebbels-echnics though, that's fact .
Je Goebbels gezever moet verbergen dat je argumenten op los zand gebaseerd zijn, men nog steeds aan het wachten waar ik m'n retourtje Bristol voor 20 pound kan boeken zoals U beweerde...

Citaat:
Wat mij betreft mag jij blijven claimen dat het goedkoper us tot je een ons weegt; zolang jij doelbewust de duurste optie met de goedkoopste optie blijft vergelijken, blijf je vooral jouw grote ongelijk aantonen. En je blijft je Goebbels-technieken etaleren, uiteraard.
Als ik wil vandaag vertrekken van Londen naar Bristol kost me dat 102 euro, van Brussel naar Oostende maximaal 17 euro maar als ik gewoon online of aan het loket een railpas koop, kost het me 7 euro...

Citaat:
Fact blijft: een retourtje op een afstand die quasi het dubbel bedraagt, kost zowat de helft van een retourtje in België. De harde cijfers tonen dat aan .
OK, NOGMAALS waar kan ik voor 20 pound naar Bristol en terug vanuit Londen, zoals U beweerde?


Citaat:
Lastig eh, harde cijfers .
voor U wel blijkbaar...



Citaat:
Uiteraard is dat iets waar weinig mensen weinig gebruik van maken als Tomm dat zo claimt. En zelfs al zou dat niet zo zijn, dan nog zou hij er wel ergens één of andere kronkel of verdraaiing bij fantaseren waardoor het wel zo wordt .
Ik werk bij de NMBS. Slechts minder dan 10% reist aan de volle prijs. Meestal toeristen of mensen die eenmalig de trein nemen en het systeem niet kennen.
Iedereen die regelmatig de trein neemt kent de promotietarieven, en zelfs meer en meer toeristen hebben de promotietarieven ontdekt.

Citaat:
De harde facts & figures blijven, beste forum-Goebbels, dat een standaard ticket met een standaard ticket vergeleken wordt. En daar komt de NMBS bekaaid uit de vergelijking met een ticket dat quasi dubbel zo duur is voor een retourtje als een retourtje in UK op een afstand die quasi twee keer zo lang is.
Een retourtje Bristol Londen voor 20 pond zei U toch? Ik ben nog steeds aan het wachten, U mak mij eens aantonen wanneer ik voor dat bedrag van en naar Bristol kan reizen. Bijvoorbeeld, ik zou graag reizen de 19de juli, geen speciale dag of zo. Je mag zelf het moment kiezen. Maar ik wil niet meer betalen, want volgens jouw kost met de trein reizen in het VK dus veel minder dan in België. Ik ben eens benieuwd...



Citaat:
Nope, en dat toont de website van national rail aan .
102 pound volgens die website...

Citaat:
Misschien moest je die maar eens deftig leren consulteren, ipv doelbewust op zoek te gaan naar de duurste opties.
Nee, ik wil gewoon nu reizen, de meeste Belgen gaan ook niet dagen of weken op voorhand hun ticket kopen, in België hoeft dat helemaal niet.


Citaat:
De realiteit is de volgende: 20£ is wat een retourtje me kost voor een afstand die quasi het dubbel is wat een ticket van 34,8€ me in BE koopt. Easy as that.
Waar kan ik dat vinden? Ik ben benieuwd... (met de trein hé, niet de de bus of de fiets).






Citaat:
En opnieuw geef je, geheel conform je stijl, geen enkele onderbouw voor die claim .
u hangt uw heel betoog op aan uw bewering dat je blijkbaar op sommige momenten (zeker vandaag niet, nu kost het 102 pound enkel) voor 20 pound retour kunst reizen van Londen naar Bristol.
Ik heb daar nog geen concreet bewijs van gezien, ik heb wel al aangetoond, via de website van national rail, dat als je nu wil reizen, deze afstand 102 pound kost, of zo'n 130 euro, enkel, tweede klas.


Citaat:
Of mag ik die bij dezelfde bronnen gaan zoeken die bevestigen dat een enkeltje Brussel-Oostende in eerste klas 17,4€ kost, of die bevestigen dat je London niet in geraakt zonder een congestion charge van 13£ per dag?
Ja, ik dacht dat het 17 euro eerste klas is maar het is tweede klas.
Echter, hoeveel reizigers betalen dat echt? Enkel degene die niet weten dat je ook voor 7 euro kunt reizen. (of 6 euro voor ouderen en jongeren).
En zelfs dat is nog goedkoper dan in het VK.

Citaat:
Eens temeer bewijs dat je amper of nooit in UK/London het openbaar vervoer neemt.
Voor de trein betaal ik nergens in heel Europa, maar ik heb wel genoeg vrienden die niet voor het spoor werken, en dus wel moeten betalen.



Citaat:
Maar als je in Goebbels-Tomm's wereld leeft, dan kan je uiteraard alleen maar via hoogst complexe, verborgen en amper gekende agencies at gunpoint nog duurdere tickets gaan kopen...
Stop nu eens met zeveren en zeg me waar ik voor 20 pound retour van Londen naar Bristol kan boeken. Stel, ik wil de 19de reizen...







Citaat:
Goed mogelijkd at ik mezelf belachelijk maakt, maar ik maak me in elk geval minder belachelijk dan een zelfverklaard expert die er niet eens in slaagt de juiste prijs van zijn eigen (onrechtstreekse) werkgever te quoten .
Ik ken niet alle prijzen van buiten. Daarom verwijs ik naar de websites waar je deze tickets kunt kopen. Als ik mij vergist heb geef ik dat toe.




Citaat:
Sure big boy
Wel Mr "ik werk voor de NMBS & de NS en ik kom twee keer per jaar de toerist spelen in London dus ik weet er daar ook alles van af": doe anders eens wat experience op door effectief in London/UK te leven, of doe op zijn minst je research bezig zodat je zelfverklaarde expertise niet als een kaartenhuis in elkaar stort van bij het eerste cijfer/bedrag dat je moet quoten.
Ik baseer met op de BBC, website van national rail, de guardian, etc.


Citaat:
En uiteraard ga je daar ook een antwoord op hebben want je weet hoe de doorsnee Brit denkt en wat hij/zij wil; laat me raden, je kent ze daar ook allemaal, net zoals in China/Rusland/Afrika/...?
Nee, daarom bestaan er opiniepeilingen.
https://yougov.co.uk/news/2015/08/06...eft-and-right/
Citaat:
British people still do support the nationalisation of railways, water companies and other utilities, and they support a number of other 'hard' left wing ideas too.


Citaat:
Tuurlijk, en afhankelijk van wat je de volgende keer wil verkopen, zal je ook daar wel ervaring, kennis en chat not hebben .
Ik wel een en ander, maar bij concrete discussies als deze over concrete cijfers baseer ik me liever op officiële bronnen.



Citaat:
Correctie 1: je bevestig noch onderbouwt, je claimt. Aantal links die je hier vandaag al gepost hebt: 0
Alleen al in deze post 3

Citaat:
Correctie 2: als je al eens een werkende link post, dan ga je de eerste zijn om de links van de andere in twijfel te trekken, aangezien jij de enige bent die toegang hebt tot niet-verdachte bronnen.
Al mijn links werken, ik nodig iedereen uit ze aan te klikken, onder andere naar het door U geciteerde national rail.

Citaat:
Correctie 3: als je dan al eens een werkende linkt post, dan ga je er als d epinken bij zijn om hetgeen er staat de verdraaien en te herinterpreteren, zodat het jou uitkomt.
De prijs van Londen naar Bristol vandaag is 102 pound... iedereen kan dat zelf opzoeken...



Citaat:
De ene link die je gaf werkt niet eens .
Maar bon, verder: ik heb je de info gegeven; mij een zorg dat je verder niet weet hoe het internet te gebruiken.
Nergens heb je aangetoond hoe ik van Londen naar Bristol kan boeken voor 20 pound, zoals je beweert. Ik begin zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat je dat niet kunt aantonen...



Citaat:
Lol, jij wil echt Metropolitan London gaan vergelijken met Antwerpen of Brussel?
Met Parijs dan, zoals ik hierboven deed. In Parijs kost ditzelfde abonnement 800 euro, dus 8 keer goedkoper.






Citaat:
Maar als de nood er is, dan kan het. Again, in België heb je niet eens iets dat in de buurt ervan komt, laat staan dat het goedkoper is.
Ik wacht nog steeds op de website waar ik voor 20 pound heen en terug van Londen naar Bristol kunt reizen. Deze bewering gebruikte U om te beweren dan reizen per spoor in het VK de helft goedkoper zou zijn dan in België.
Ik het bewezen met een verwijzing naar de national rail website dat een enkel tweede klas vandaag 102 pound kost.
tomm is offline   Met citaat antwoorden