Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2021, 20:52   #2485
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Zielig ? Is dat niet iemand die een mening naloopt bvb in de politiek, maar als zijn mening onder vuur komt te liggen, gaat lopen en zijn politieke mening niet meer wil kennen voor de buitenwereld ? Of is dat eerder de definitie van laf ?

Ik heb grote bewondering voor mensen die trouw hun eigen mening (hoe rechts ook) durven en blijven verdedigen ondanks de "heat of the kitchen" op een forum.

Luister vriend. Voor je hier komt zagen zal ik een laatste maal mijn gedacht zeggen. Ik heb de partij zelf gesticht. En heb ze ook diverse keren uit de stront gehaald. Maar als je rekent op die partij dan geven ze de voorkeur aan overlopers die het vertikken.
En na zovele jaren zie ik voldoende om te beseffen dat er van de partij niks overblijft maar je kan mee bouwen. Mekaar onderkruipen is schering en inslag. En ik heb hen ook diverse keren diets gemaakt dat het mij niet aanstond. Met overlopers valt niet te werken.
Dus mocht je bemerkingen hebben over mijn gedrag gedurende jaren reeds
dan doe ik geen moeite meer om te reageren. Die smerige politiek heeft mij reeds een paar miljoen gekost. Als je durft deelnemen aan een debat vinden alle Vlamingen dat je moet hangen.
Die laffe mentaliteit van wegkruipen als er smeerlapperij gebeurt laat ik aan het Vlaamse volk over. Maar ik wil er niet meer mee geconfronteerd worden,.
werkman is offline   Met citaat antwoorden