Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 11 april 2014, 19:52   #9930
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Een vraag dan:

Mag Assad om zijn overwinning te behalen oorlogsmisdaden plegen? Burgers terroriseren?
Wijken in de as leggen?

Wat kan dan volgens jou wel?
Ik heb het niet over de gevangenissen (daar zal wel veel gebeuren) maar qua bombardementen wel ja, anders kun je geen oorlog voeren. Als foldertjes genoeg zijn om burgers weg te jagen voor de VS dan kan Assad dat ook, er is al veel meer gebeurd dan dat in Homes. Wat zijn oorlogsmisdaden? Als je grotere tonnage mag gebruiken om eigen manschappen te sparen dan mag Assad dat ook, als fucking stratosferische bombardementen met klusterbommen mogen dan zijn die tonnekes van Assad maar klein bier. Als de VS meer burgers dan strijders mag doden in falulah dan vraag ik me af wat Assad verkeerd doet want die heeft betere ratio's. Als radioactieve munitie geen probleem is omdat die beter pantsers doorboort dan vraag ik me af wat er nog een oorlogsmisdaad is.

Met zachte hand gaan ze die rebellen niet klein krijgen, dat moet nu eerst gebeuren. Nadien moet er wel iets gebeuren met het regime en de toekomst van het land, dat wel, maar rebellen zijn gewoon de slechtst mogelijke oplossing omdat we dat al hebben ervaren in andere 'bevrijdde' gebieden.
Doge is offline