Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 19:38   #17362
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm... neen. Niets van. Moest het nu één piloot zijn, of slechts enkelen, maar er zijn er té veel die 'encounters' meemaken.
Ge schijnt het punt nog steeds volledig te missen.
Het gaat niet over de waarnemingen maar over de interpretatie ervan en de mogelijke conclusies.

Wat maakt de hoeveelheid uit van ufo's die er ogenschijnlijk als vliegende tuigen uitzien die de meest gekke sprongen maken om dan te gaan stellen dat ze buitenaards zijn ?
Ge zou eerder het omgekeerde denken als die zaken zo goed als triviaal geworden zijn.

Citaat:
Trouwens met de recente onthullingen van Elizondo, evolueren de dingen in deze materie eerder naar mijn conclusies en niet naar de kinderachtige en minder kinderachtige opmerkingen van sommige debunkers.
Neen dat doen ze niet
Nogmaals ze kunnen veel zeggen ( hebben zelfs hun motieven daarvoor ) maar op wat zijn hun conclusies gebaseerd ?

Citaat:
Hier nog zo'n getuigenis (Nimitz).
https://www.youtube.com/watch?v=N535Gn70ZYk&app=desktop
0,0000 x veel = 0,0000

Citaat:
Maar goed, ik kan me vergissen in alles wat ik beweer hieromtrent. Ik sluit dit zeker niet uit. Maar zoals gezegd, tot nu toe echter lijkt het er meer en meer op dat ik het wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben.
Waar blijf je dat toch uithalen ?

Als ge een beetje eerlijk en rationeel zou zijn is het net het omgekeerde/
Ontzettend veel blahblah, ontzettend veel waarnemingen waar volgens diezelfde blahblah toch een aanzienlijk aantal buitenaards zou van moeten zijn en uiteindelijk 0,0000 concreet materiaal
Dat zou toch op den duur een belletje moeten doen rinkelen ?
Bij jou blijkbaar niet

Citaat:
P.S.
Merk op dat de foto die getrokken werd van de ufo (minuut: 2:59) heel erg lijkt op de vorm van de Roswell-ufo die Corso beschrijft in zijn boek. Boek dat uitkwam in ... 1998.

Tenzij... dat de foto fake is.
...met veel verbeelding
Er zijn tal van zulke beschrijvingen of fotootjes die die richting opgaan ( nu meer dan vroeger )

Net zoals bij Roswell aanvankelijk werd gesproken over een vliegende schotel enkel omwille van de alomheersende beeldvorming bij het gros van de bevolking.
Wat best grappig is want die term is in feite stomweg door ene Kenneth A. Arnold in juni 1947 ( da's dus vlak voor Roswell ) in het keven geroepen tot zijn grote spijt daar het eerder vliegende delta's of vleugels waren

Laatst gewijzigd door praha : 30 december 2017 om 19:39.
praha is offline   Met citaat antwoorden