Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2010, 10:13   #4
Tick
Lokaal Raadslid
 
Tick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 280
Standaard

gehuigert heeft al goed geantwoord vind ik. Indien je toch absoluut de vervuiling wilt stoppen, waarom investeerd de overheid dan niet in milieuvriendelijke oplossingen of infrastructuren? Willen ze meer geld, dat ze dan eens effecienter gaat werken. Belgie is één van de landen waar je het meeste belastingen betaald en toch zitten de meeste van onze diensten of infrastructuren onder het gemiddelde van onze buurlanden, op sommige vlakken zelfs onder het gemiddelde van heel europa.

Ik ken maar weinig mensen die een auto hebben en dat niet noodzakelijk nodig hebben. Nu ik er over nadenk, ik ken er geen. Wat ik wel weet is dat als mijn vriendin met de bus naar het werk moet gaan dat ze minstens 1,5 uur onderweg is en dat is dan nog een snelbus.(20 - 30 min auto) En als ik de bus naar men werk moest nemen dat ik ook minstens 1,5 uur onderweg ben (15 min max met de auto). Dat is dus 3 uur heen + terugweg Als alle bussen nog vlot op elkaar aansluiten.
Op die onderhalf uur ben ik gaan winkelen, kinderen ophalen en al aan het eten maken en misschien heb ik dan nog wat tijd om van mijn avond te genieten.
Dus openbaar vervoer nemen, niet als het zo blijft geregeld.
Tick is offline   Met citaat antwoorden