Los bericht bekijken
Oud 21 september 2017, 22:47   #50
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De grondwet garandeert de fysieke integriteit van het kind. Geen wet nodig. Gewoon alle besnijders in de gevangenis duwen en als ze de Belgische nationaliteit niet hebben uitzetten.
Buiten fysieke verminking van het kind, bezondigen vele besnijders zich ook aan 'onwettige uitoefening van de geneeskunde'. Zeker bij de joden zijn er tal van lieden aan het werk zonder enige medische vakkennis. Jaarlijks worden er baby's in het ziekenhuis binnengebracht met een verminkte penis. Dat is strafbaar, maar wordt in deze zelden vervolgd wegens politiek te gevoelig. Men redeneert: die joden hebben zo afgezien in WO II, dat men nu zulke praktijken bij hen door de vingers moet zien. Klinkt cru, maar zo redeneren onze poco beleidsmakers.

Ik mag een onwel geworden kind in de klas niet eens een pijnstiller toedienen, want als het daar slecht op reageert, ben ik de verantwoordelijke en ik ben daar niet medisch bevoegd voor. Maar de 'besnijders' mogen grondig de wet aan hun laars lappen. Van dubbele standaarden gesproken !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden