Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2017, 09:56   #6874
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat is niet de beste lijn, gewoon een lijn. Toont aan dat uw conclusie niet klopt.
De lijn Luik - Brussel - Oostende is de ruggegraat van het Belgische spoorwegnet. Sorry, maar het is niet omdat een conclusie niet strookt met waar jij naar toe wil dat zie niet kpt.

Citaat:
Ik kwam uit op 13 pond enkel. Dat is 18 euro, voor een rit van 90 km. tussen 2 secundaire steden. Bij ons kost een retour 6 euro voor een 65 plusser, en 7 euro voor de rest. (railpass)
Je vergelijkt hier appelen met citroenen. Een toerist die van Brussel naar Brugge reist koopt gewoon een kaartje, en is duurder af.
In het VK bestaan er ook kortingen voor senioren, jongeren en personen die meer dan een keer reizen.

Citaat:
Dus democratie afschaffen?
Nogeens, dat is niet wat ik stel. Democratie is een proces om beslissingen te treffen, niet om voor te schrijven wat je mag denken.

Sinds wanneer ben jij overigens voorstander van democratie?

Citaat:
Oostende heeft altijd 10 sporen gehad sinds meer dan 100 jaar.
Zoals ik het begrepen heb zal het nieuwe station maar 8 sporen tellen.
Maar het heeft er maar 2 nodig. Waarom moeten er dan zoveel gebouwd worden?
Dat is gewoon geldverspilling. Het laat nog maar eens zien wat de NMBS als haar kernactiviteit ziet: Belastingen doorsluisen naar bouwbedrijven.

Citaat:
Ik heb het over prijsverschillen van enkele euro's (waar veel Belgen al een enorm probleem van zullen maken wees gerust) niet van enkele tientallen of zelfs honderden euro's...
Het verschil tussen het goedkoopste en het duurste kaartje op Brussel - Parijs is meer dan honderd euro hoor...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...

Laatst gewijzigd door Zwitser : 11 juli 2017 om 10:06.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden