Los bericht bekijken
Oud 27 november 2021, 16:10   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik bedenk me dat "ne groenen" inderdaad niet echt thuishoort in de N-VA.
Net toen er binnen de partij "home-grown" groenen zijn ontstaan....
Door het binnenzuigen van overlopers vanuit richtingen die HEEL ver af staan van het N-VA gedachtengoed (te consulteren op de website) riskeert een partij te veranderen...

Ik zou bvb ook geen O-VLD-ers meer binnenhalen.....met Vlaamse D66-ers kan men niets beginnen bij Vlaams-Nationalisten,integendeel,ze riskeren U "over te nemen".....

De koers hoort stevig RECHTS van het midden te zijn.....met "overlopers" riskeert men temidden dat "treinongeval" dat het "poco-centrum" tegenwoordig is terecht te komen....
De koers is centrum-rechts, en dat zal wellicht zo voor lange tijd blijven.
Wij zijn en blijven een gemeenschapspartij.

En de leuze "Vlaanderen zal welvarend, mooi, groen en sociaal zijn, of zal niet zijn" wordt al lang gehanteerd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden