Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2018, 08:47   #20
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Bolsonaro is ook een sexist. Neger en homo hater. Ik begrijp niet dat zo'n types hier gesteund worden.
Sexist.. Onze media zeggen dat op basis van het feit dat hij een vrouw vertelde dat ze te lelijk was om verkracht te worden.

Wat de media er wel heel handig bij verzwijgen, is dat die betrokken politica hem een verkrachter noemde op basis van een of andere futiliteit. Hij werd uiteraard woedend en vertelde toen "daar ben je te lelijk voor". Toch een heel andere context dan.. Vergelijkbaar met Trump die zei dat illegale Mexicaanse migranten verkrachters zijn en drugs verhandelen, terwijl de media het afschilderen alsof het over alle Mexicanen ging.

Negerhater.. Ik heb 2 jaar in Brazilië gewoond en ken die cultuur goed. Zwarten hebben in ruim 95% van de gevallen geen goed onderwijs gekend. Maken een hele hoop kinderen waar ze financieel geen zorg voor kunnen dragen. Dat leidt tot heel wat frustraties bij de belastingbetaler en de middenklasse die een betere levensstandaard wil. In de USA zijn zwarten trouwens ook doorgaans lower class citizens. Niet op basis van hun huidskleur maar wel op basis van de cultuur die ermee gepaard gaat.

Homohaat.. Like I said, het maakt deel uit van de religie. Maar het christendom in Brazilië maakt een verlichting door en de jongere generatie is veel toleranter. Mijn eigen grootvader is ook anti gay. Vroeger was dat taboe, met dank aan religieuze indoctrinatie.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden