Los bericht bekijken
Oud 11 september 2019, 21:12   #224
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De meesten vragen toch behoorlijk wat huur, daar zijn lijstjes van.
Als je daar de abonnementen bij telt voor nutsvoorzieningen en het noodzakelijk internet en kabel en gsm en wat nog dan schiet er toch in de meeste gevallen niet veel over.

Niet alleen verhuurders hebben daar schuld aan, maar ze zitten toch in de kopgroep om maatschappelijk denegratie aan te zwengelen.

Tot spijt van wie het benijdt.

Wat de meesten vragen maakt mijn rekening niet.
Ik ben tevreden met hetgeen ik krijg. En nog meer tevreden als ik geen huurders heb die het kot afbreken.
En als uw huurders tevreden zijn en heel lang blijven dan is iedereen tevreden. En ik hou er zeker niet van om regelmatig de stront op te kuisen van de soort die geen nagel hebben om hun gat te krabben.
Vrede is onbetaalbaar.
Er is mij éénmaal de ramp overkomen dat schorremorrie in mijn koterij geraakte. Sinds weet ik dat van vlooien af geraken heel moeilijk kan zijn en dat de roverheid er wel is om zijn part te innen maar wel onvindbaar is als hij zijn verantwoordelijkheid moet opnemen. Het blauw op straat werkt plotsklaps niet of mag niet werken en de vuilkar laat alles staan tot de maden over de straat kruipen. En volgens de wet mag je niet opnieuw verhuren omdat de vorige huurder het vertikte om het huurcontract op te zeggen. Een spook zit dus nog steeds in je verhuurd pand.
Gelukkig is er nog een vrederechter. En dan is het wachten en hopen tot er ooit geld te rapen valt. Verhuren wordt dan ook wel een tikkeltje geluk hebben. Anders is er niks aangenaams nog aan.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 september 2019 om 21:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden