Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2018, 14:20   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard Erdogan wil weer vriendjes worden met Europese leiders

Erdogan wil weer vriendjes worden met Europese leiders

Citaat:
De Turkse president Erdogan probeert het diplomatieke isolement van zijn land te doorbreken met een bezoek aan de Franse president Macron.
Zoals u merkt beste forumleden start 2018 op een héél eigenaardige manier.

Erdogan die terug vriendjes wil worden.

Noord-Korea heropent 'hotline' met Zuid-Korea

Citaat:
Noord-Korea heeft de hotline op de grens met Zuid-Korea heropend. Het herstellen van de telefoonlijn geldt als een diplomatieke doorbraak; de verbinding was bijna twee jaar lang niet in gebruik. Volgens Zuid-Korea is de eerste informatie inmiddels gedeeld. Het is niet bekend wat er is gecommuniceerd.
Dan denk je: zijn de 'leiders?' van die landen eindelijk tot het besef gekomen dat ze echt niet goed bezig waren nog steeds zijn.

Ik zou het houden op:

Kans verkeken, u komt er nooit meer in en dat kan je ons niet kwalijk nemen want het is tenslotte allemaal zelf gezocht.

Om even in te pikken op Erdogan die toenadering zoekt en een bezoekje wil brengen aan de Franse president Macron, een andere Fransman zag de start van de derde Wereldoorlog in Frankrijk, éne zekere Nostradamus.

Citaat:
Nostradamus announces in a quatrain that the big war would start during these years and it would start from the terrorist attacks that happened in France and the invasion of the Arabs and Muslims, the prophecy says: “the big war will start in France and then all Europe will be attacked, it will be long and terrifying for everyone…and then finally there will be peace but only a few will enjoy it”.
Site voor de fans.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden