Los bericht bekijken
Oud 8 april 2021, 12:27   #24
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

In navolging op het vorige bericht m.b.t. de actuele situatie.

De oranje map met het 'plan' dat ik zag was rijk versierd met ornamenten met o.a. tinten van de kleur blauw. Ik zag niet aan wie de map werd aangeboden. De persoon was geheel onzichtbaar.

De volgende dag werd een map met een plan, mogelijk niet dezelfde map, aangeboden aan mensen bij de Gemeente Utrecht.

Vanuit dommige mensen wordt al weken de intentie gecommuniceerd "we gaan jou neerschieten". Vanuit de Gemeente Utrecht werd al langer de intentie gecommuniceerd "we proberen het nog een keer". Bij de politie wordt naast "we zijn er klaar voor" ook "draaiboek" gecommuniceerd.

Helaas heeft de publicatie op dit forum (1 bericht eerder) slechts de intensiteit verminderd, maar blijven mensen hardnekkig doorgaan met de dreigende intentie.

De mensen die betrokken waren bij de situatie rond de luchtvervuilings-aanval, zoals een advocaat en politie-medewerkers, lijken 'blij' te zijn alsof er sociaal bewijs is dat ik de dupe ben (dat mij iets zal worden aangedaan), en dat hen geen blaam treft. Ze lijken uit te kijken naar het moment dat mij iets word aangedaan en zich daar beter door te voelen.

Er lijkt een serieuze dreiging te bestaan dat de Gemeente Utrecht mij meer kwaad zal doen.

Ik schreef recent het volgende aan mensenrechten advocaten:

Citaat:
Het belangrijkste kan zijn: als er niets wordt gedaan, dan zullen ze het bij anderen doen.

Het lijkt er op dat de 'corrupte mensen' afwachten, in de hoop dat ze een kans zullen vinden om ermee weg te komen. Het resultaat van een dergelijke strategie is logischerwijs, dat ze wachten om meer kwaad te doen.
M.b.t. het feit dat ik in een paranormaal visioen zag dat de koning akoord gaf voor de terroristische aanslag in Utrecht. De intentie (dat overkomt als zwakke poging) wordt gecommuniceerd "dat kon jij niet hebben gezien". De aanval met luchtvervuiling is wellicht bewijs dat het visioen correct kan zijn geweest, want waarom anders zouden ze zoiets doen?

The CIA Admits Psychic Abilities Are Real, But Cannot Figure Out The Science Behind It
https://medium.com/remote-viewing-co...t-800d1e38a003

The Reality of ESP: A Physicist’s Proof of Psychic Abilities

Citaat:
Bijvoorbeeld, tijdens het werken voor een CIA-programma bij het Stanford Research Institute (SRI) in Menlo Park, Californië, onze psychische kijkers waren in staat om een ??neergelegen Russische bommenwerper in Afrika te vinden, de gezondheid van de Amerikaanse gijzelaars in Iran beschrijven en een ontvoerde Amerikaan lokaliseren Algemeen in Italië. We hebben ook Sovjetwapensfabrieken beschreven in Siberië, observeerden een Chinese atoombomtest drie dagen voordat het gebeurde, en voerde talloze andere verbazingwekkende taken uit.

Ik was mede-oprichter van het bovengenoemde ESP-onderzoeksprogramma bij Sri. Dit drieëntwintig miljoen, drieëntwintig jaar, gelanceerd tijdens de Koude Oorlog, werd ondersteund door veel Amerikaanse overheidsinstanties. Via ons werk met de Great American Psychic Ingo Swann ontwikkelden we de techniek van Remote Viewing, die een persoon in staat heeft gesteld om plaatsen en evenementen nauwkeurig te beschrijven en te ervaren van gewone perceptie.

In mijn ervaring en volgens de meeste andere onderzoekers lijkt het erop dat een ervaren psychisch elke vraag kan beantwoorden die een antwoord heeft. Ik kan niet wachten om te zien wat de toekomst vasthoudt als we de deuren van onze paranormale perceptie volledig openen! Het is tijd om de gave van paranormale vaardigheden te accepteren. De hardware is prima; Het is de software die snel upgradedand moet zijn.
https://www.watkinsmagazine.com/the-...chic-abilities

Paranormale droom

Toen ik een kind was, ging ik eens vroeg slapen en had een paranormale droom die eindigde in een waken in intense angst waarbij ik vast zat in een soort mentale toestand van intense angst waarbij ik ervaarde "een vliegtuig 'op de kop' op mijn hoofd". Het was een absurde ervaring.

In de droom zag ik mijn toekomst (voor +20 jaar), inclusief enkele aspecten die daadwerkelijk werkelijkheid zijn geworden. Toen ik wakker werd, verkeerde ik in een soort mentale toestand van intense angst. Ik vertelde mijn vader dat ik een "vliegtuig 'op de kop' op mijn hoofd" had. Hij moet hebben gedacht dat ik hallucineerde. Het was een zeer vreemde ervaring.

Voordat ik de droom had, zag ik eerst een soort onderdeel van de natuur.

Als paranormale perceptie tot 20 jaar in de toekomst mogelijk is, wat zou dat dan impliceren m.b.t. de realiteit?

Moord van een jeugdvriend en vlucht MH17

Een van mijn jeugdvrienden is vermoord door de NAVO vanwege mijn onderzoek van de MH17-vliegtuigaanval in Oekraïne waarbij 298 passagiers om het leven kwamen waarvan de meeste passagiers Nederlands waren.

Ik heb de aanval op MH17 kritisch onderzocht.

MH17 - De NAVO weigert Nederland satellietbeelden te geven
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258436

De NAVO heeft geweigerd om satellietbeelden aan Nederland te verstrekken, wat verdacht is. Oekraïne was een oorlogsfront. De NAVO had verschillende nieuwe satellieten gepositioneerd, maar wil geen satellietbeelden of radargegevens vrijgeven.

Er zijn aanwijzingen en getuigenissen dat MH17 werd neergeschoten door een straaljager.

De MH17-zaak is bekritiseerd door intelligence veteranen.

U.S. Intelligence Vets Criticize Obama for Peddling Weak MH17 Evidence
http://blackbag.gawker.com/u-s-intel...wea-1615618579

Kort na de aanval op MH17 (een paar dagen later), tijdens een eerste zoekopdracht in Google, was het eerste resultaat dat ik kreeg een artikel van een grote krant in India over het feit dat de piloten van de Indiase vluchtlucht Air India 113 kort voor het neerschieten van MH17 over de radio hoorde dat MH17 een andere vliegroute had gekregen van de Oekraïnse luchtverkeersleiding, een rechte lijn naar de locatie waar het vliegtuig is neergeschoten, wat verdacht was volgens de onderzoekers in India. Bovendien beweerden grote (officiële) kranten in India dat de Indiase regering was betrapt op liegen en het verhullen van de waarheid m.b.t. MH17.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-ai...e-1624417.html

Air India flight was 90 seconds away - Air traffic control Ukraine gave pilots MH17 questionable route
http://timesofindia.indiatimes.com/i...w/38702536.cms

Air India 113 heeft nooit aandacht gekregen in de media in Nederland, in Engeland en de VS, zelfs niet op (alternatieve) websites van onderzoeksverslaggevers, zoals www.globalresearch.ca, wat vreemd is.

Ik schreef al die websites aan rond 15 juli 2015, ongeveer 13 dagen vóór het NAVO-evenement op 28 juli en 21 dagen voordat mijn vriend van de weg reed met zijn motorfiets.

Citaat:
On Wed, Jul 15, 2015 at 6:42 PM, Arjan <[email protected]> wrote:

Dear Global Research,

...

The Indian Government was caught spreading lies and the main stream media in India reported about it.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-air-i ... 24417.html

Air India flight was 90 seconds away when missile struck Malaysia Airlines Flight MH17
http://timesofindia.indiatimes.com/indi ... 702536.cms

How is it possible that this evidence is missing from the knowledge of a professional investigative reporter? How is it possible that the brave revelations of the pilots of Air India 113 are so widely ignored, even so by the proclaimed 'honest' reporters and media?

When I search on your website 0 results are found: http://www.globalresearch.ca/search?q=% ... 22&x=0&y=0

Just a few days after MH17 was shot down on July, 17th, I posted the link from India Times on my Facebook profile. In the next year I searched for responses, blog posts or news items related to Air India 113 and discovered that literally no media in The Netherlands, not even amateur investigative journalists or conspiracy sites, were reporting anything about it.

I then started tipping all blogs, conspiracy sites, critical news sites and main stream media in The Netherlands about the missing coverage of the revelation of the Air India 113 pilots and the attention from main stream media in India that shows that the revelation was taken for truth by main stream journalists.

No reply or action followed.

I was thunderstruck.

I started to insist on coverage, posted public comments with articles and I posted a complaint about the missing coverage to MH17 memorial sites and Facebook pages in an attempt to make relatives aware that their missing attention may lead to adverse effects for people who stand for justice and truth on behalf of the victims (now or in the future), such as the pilots of flight Air India 113 who had at that point effectively been ignored for more then 1 year by all Dutch media, including small blogs and investigative reporters.

I would like to ask you why the pilots of Air India 113 are concealed in your reports about MH17.

Thanks in advance for your time to reply!
Tot vandaag is er geen melding over het verhaal van de piloten van Air India 113 of het liegen door de regering van India.

Met betrekking tot het paranormale visioen dat ik had van mijn jeugdvriend. Ik zag dat iemand voor hem de weg op stapte en in zijn ogen keek, voordat hij van de weg reed. Ik zag een denigrerend perspectief van de dader en de intentie 'put him down'.

Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14 AM, met posters van de NAVO in Arnhem, de stad waar hij woonde. Het nummer '14' komt terug bij de terroristische aanval in Christchurch, die gelinkt is aan de terroristische aanval in Utrecht door de president van Turkije.

Attack in Utrecht: the Erdogan connection?
https://www.arabnews.com/node/1468776/world

Zoals gecommuniceerd, had ik een zeer sterk paranormaal visioen dat de terroristische aanslag in Utrecht, de stad waar ik woon, in opdracht was van de NAVO.

1) Op 15 juli 2015 zocht ik actief bewustwording voor de piloten van Air India 113 en het liegen door India's ministerie, met betrekking tot het neerschieten van vlucht MH17.

2) Op 28 juli 2015 werd een groot NAVO-evenement opgeroepen door Turkije. Ik voelde op dat moment dat sommige mensen bij dat evenement 'iets tegen mij wilden doen'.

3) Op 5 augustus 2015 reed mijn vriend van de weg.

In retro perspectief heb ik meer gezien, waardoor ik weet dat de NAVO een aanval op mijn jeugdvriend heeft uitgevoerd.

- Wat was het motief voor de terroristische aanval in Utrecht als het in opdracht was van de NAVO?

- Wat was het motief voor het vermoorden van een van mijn jeugdvrienden?

- Wat was het motief voor het sturen van NAVO moordenaars naar het hotel van mijn zuster?

Deze vragen zijn gebaseerd op 'paranormale waarnemingen' en niet op concreet bewijs, maar hoe kan ik hebben weten dat iemand mijn jeugdvriend iets had aangedaan een paar dagen nadat mijn vriend van de weg reed? Ik had mijn vriend minstens 6 jaar niet gezien.

Mijn zoekgeschiedenis op Google is bewijs dat de beschrijving van mijn paranormale perceptie authentiek moet zijn.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 8 april 2021 om 12:32.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden