Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2019, 19:54   #13
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Vreemd verhaal.

Een hardnekkig recidiverend sjoemelaar gaat zichzelf nu volkomen 'infréquentable' gaan maken door openlijk wraak te nemen op iemand die amper betrokken partij is (ik ga er gemakshalve van uit dat Kris Van Dijck als 'dorpsburgemeestertje' zelf geen al te grote rol heeft kunnen speien in die malversaties rond Land Invest en Kouter en Think Media en wat weet ik nog allemaal)?

Wat heeft die Maurice De Velder daar eigenlijk bij te winnen (buiten de eventuele Schadenfreude die hij nu misschien voelt)?

Of is dit slechts een waarschuwing, en heeft die man nog andere 'dossiers' over andere politiekers die hij in de toekomst nog wil kunnen manipuleren?

Ik denk dat zowel blinde wraak als geldhonger het motief zijn van De Velder.

Wat ik zeker weet is dat Landinvest en de constructies er rond een bodemloze beerput zijn.

Niet vergeten dat N-VA niet zo lang geleden PS'er Alain Mathot een hand boven het hoofd hield (en houdt) in een corruptiezaak waarin hij 700 000 euro kreeg toegestopt voor de aanbesteding van een verbrandingsoven (uitspraak van de correctionele rechtbank van Luik). Mathot kocht daarna een luxevilla in Thailand, deels gefinancierd via een lening van verschillende intermediaire vennootschappen van...Erik Van der Paal. Alain Mathot is dan ook één van de bestuurders van het Ogeo fonds. Een Luiks pensioenfonds dat voornamelijk investeert in Antwerpse vastgoedprojecten
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden