Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2013, 18:33   #42
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Ten minste even dom antwoord.

Het is zelfs schrijnend te merken, hoe bijster weinig ervaring U met 'Moslim's' lijkt te hebben.

Namelijk door niet te beseffen tot wat deze mensen 'hetero' of 'homo' in staat zijn om op alle mogelijke manieren, het 'laken' naar zich toe te schuiven.

Voor alle duidelijkheid: Voor 'geld' vind men veel mensen om af en toe voor nep'Homo' te spelen. Moslim's des te meer.

Vanuit deze invalshoek, zou het niet verwonderlijk zijn dat de onverantwoorde wet op de Homohuwelijken, een aanwinst betekend voor het 'technieken en middelen-arsenaal'; ter omzeilen van de bestaande wetten ter zake.
Ik vrees dat "alice" ietsiepietsie meer ervaring heeft met moslims dan wel met homosexuelen als jij je kan voorstellen. Dat terzijde.

Ik wil hier vooral reageren op uw stelling dat het homohuwelijk "onverantwoord" zou zijn. (*)

Toevallig was ik gisteren in een gesprek verwikkeld over de populatie van het lokat "werkloosheid" in de Antwerpse ABVV. H O P E L O O S bruin en nederlandsonkundig. De persoon die het me meldde was een van de weinigen in de rij van honderd die indogeen was.

Raar genoeg is ondertussen "den dop" nu al beperkt tot de eerste drie maanden. Dit niettegenstaande de persoon in kwestie jarenlang VOLLEDIGE bijdragen heeft betaald aan de sociale zekerheid.

Dit is een voorbeeld waarbij WIJ onze rechten (verplicht) laten inbinden om de hordes arbeidsonkundigen hier uit te betalen.

Wil je nu zeggen dat in geval van het homohuwelijk, WIJ onze recht op het homohuwelijk weer moeten inbinden omdat anders illegalen dit aangrijpen om een verblijfsvergunning te krijgen? Of wil je het huwelijk sowieso afschaffen omdat er mogelijkheid tot fraude inzit?

Mijn voorstel is eerder dat gelijk welk huwelijk niet noodzakelijk recht zal hebben op de nationaliteit en het verblijf enkel toegelaten is zolang het huwelijk effektief standhoudt.
Lost dat uw probleem met homohuwelijken op?

(*) heeft u dan liever dat uw dochter huwt met iemand die in feite homosexueel is, maar voor de goegemeente huwt, terwijl uw dochter heel haar leven zal moeten afrekenen met een niet-geinteresseerde man die - nadat hij zijn "plicht" gedaan heeft en haar bezwangerde - liefst "met de maten (of meer nog: "MAAT") in het koffiehuis zit, waarna ze samen in een donkere steeg hun eigen sexualiteit gaan beleven?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2013 om 18:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden