Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2017, 19:06   #88
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Het enige dat ik geschreven heb is dat de vluchtelingencrisis niet te verwijten valt aan de EU.
Om het kort te houden, lees dit artikel eens, wat veel beter geschreven is dan ik het ooit zou kunnen:

EU-dictatuur en de vluchtelingencrisis

http://www.vrijspreker.nl/wp/2015/09...elingencrisis/

De EU staat dus mee aan de wieg van de vluchtelingencrisis, al gaat ge dat ntl weer in alle toonaarden proberen te ontkennen.
Citaat:
Prachtige illustratie vanuwentwege opnieuw. U doet alsof ik hier ergens heb geschreven dat we elke migrant maar moeten binnenhalen in Europa. Nergens heb ik dit geschreven of zelf maar geïnsinueerd.
Klopt, maar de Coudenhove-Kalergi doctrine staat niet los, van degene die die award reeds heeft mogen ontvangen:

"De Duitse Bondskanselier Angela Merkel wil niet ingaan op de vraag van haar zusterpartij CSU om een limiet te stellen aan het aantal vluchtelingen dat Duitsland wil ontvangen. Dat heeft ze zondagavond gezegd tijdens een interview met de Duitse televisiezender ARD naar aanleiding van de start van de campagne voor de parlementsverkiezingen in september.

Als we over een bovengrens spreken over het aantal vluchtelingen dat naar Duitsland mag komen, dan heb ik een duidelijk antwoord: neen, ik aanvaard geen limieten.’ Met die uitspraak neemt Merkel afstand van de Beierse conservatieve zusterpartij CSU die wel gevraagd om het aantal vluchtelingen dat in Duitsland welkom is, te beperken."


http://www.standaard.be/cnt/dmf20170716_02974701

Dixit Merkel...

Gezien de EU-dictators Judas Merkel hiervoor niet tot de orde hebben geroepen, stemmen ze volledig in met de limietloze invasie van Midden-Oosterse & Afrikaanse hajis, criminelen, vrouwenhaters, hangmatters ea leeghangend tuig in Europa.
Maar hey, mss kunt gij, als pocowieterig EU-pijpertje, wellicht wat azielige zoekertjes in huis nemen, terwijl je de 9-de van Beethoven op volume 10 door je surround system laat schallen, kwestie van uw eigen grote gelijk nog wat luister te geven.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline