Los bericht bekijken
Oud 24 december 2020, 20:23   #10
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Het is inmiddels weer enkele weken later en er is nog niets bekend over het motief van de verhuurder of van de Gemeente Utrecht om mij zomaar aan te vallen.

Er is sprake geweest van een absurde en gewelddadige huis-uitzetting waarbij al mijn inboedel werd vernield en er lijkt een aanleiding te bestaan voor wat er is gebeurd.

Het gedrag van de verhuurder was absurd respectloos terwijl de Gemeente Utrecht en een Politie-baas stonden toe te kijken. Ik verloor mijn woning en al mijn inboedel werd vernield en daarbij werd ik maandenlang psychisch mishandeld (er was o.a. sprake van geweld met een absurd motief, laster, intimidate/bedreiging etc).

Wat kan mensen bij de Gemeente Utrecht hebben bewogen om zich schuldig te maken aan zware corruptie?

De terroristische aanslag in Utrecht in 2019 heeft er mogelijk mee te maken.

In het visioen (zie 4 posts terug) zag ik een beperkte kring met mannen in een duistere sfeer, wellicht 50 mensen. Het visioen was uitzonderlijk sterk, alsof het een film was, die werd opgedrongen omdat ik klaarwakker was en geen interesse had in iets dergelijks.

Natuurlijk heb ik overwogen om het te onderzoeken. Waarom kreeg ik het visioen? Waarom werden onschuldige mensen iets aangedaan als het om mij zou gaan? Keek de koning naar mij met de hoop dat ik het zou gaan onderzoeken? Etc.

Ik vond helaas geen draagvlak (anderen die kritische vragen stelden) om het te onderzoeken. Het zou kunnen gaan om zinloos geweld (bijvoorbeeld om te bewijzen dat de psychiatrie nodig is) en dat zou betekenen dat men uiteindelijk slechts 'slechte' mensen in hun handelen zou volgen, hoewel rechtvaardigheid natuurlijk belangrijk is.

De koning gaf in het visioen akkoord. Ik besloot om mij ervan afzijdig te houden.

Mogelijk heeft de terroristische aanslag op een of andere manier verband met de absurde huis-uitzetting en vernieling van mijn inboedel.

Wat anders kan de Gemeente Utrecht tot hun absurde en gewelddadige daad hebben gedreven?

Pedofielen bij Justitie? Het speelt wellicht mee, maar zou het de oorzaak kunnen zijn geweest?

M.b.t. de illustratie/cartoon van enkele posts terug. Tijdens de Corona crisis dat kort na de absurde huis-uitzetting ontstond werd een poster op de ramen gedeeld met daarop de tekst "zorg goed voor elkaar". Het Hartje Utrecht symbool komt overeen met het logo van de Facebook pagina "Ik Hou Van Utrecht" (11.000 lezers) waarvan ik oprichter ben. Het lijkt te gaan om zogenaamde "back stabben", zonder enige aanleiding en daarom absurd en verdacht.

Naam: ihvutrecht.jpg
Bekeken: 725
Grootte: 22,5 KB

Wat zou de intentie kunnen zijn geweest van de Gemeente Utrecht?

Corruptie vanuit het Juridisch Loket, dat is niet zomaar iets. Het ging om een bedreigende email van iemand met psychische problemen en voordat ik het bericht ontving hoorde ik het woord "spion" vanuit een minder intelligent persoon met een denigrerende houding/perspectief die leek te willen proberen om mij te intimideren (c.q. iemand die geen idee had met wie zij te maken had, en desondanks mij probeerde iets aan te doen).

Mijn originele reactie:

Citaat:
U verzendt in uw bericht een email van iemand anders. Dat lijkt mij niet zomaar te mogen kunnen gebeuren, omdat jullie te maken hebben met gevoelige informatie van mensen.

Ik kan natuurlijk denken aan corruptie of trieste motieven bij u als individu om dat te doen, en in dat geval zal het geen intelligente daad zijn. Dat er mensen zijn met psychische problemen betekent niet dat je malafide artsen een vrijbrief moet geven om in hun hersenen te rommelen. Voor u als medewerker van het Juridisch Loket is het van belang om uw plaats te kennen en kwaliteit te leveren, ook als mensen zich niet correct gedragen of ideeën hebben die niet juist zijn. Voor corruptie mag geen plaats zijn.

Ondanks het potentieel voor een dubieuze daad uwerzijde, bericht ik u bij deze dat de fout niet zou mogen kunnen voorkomen als het om een ongeluk zou gaan.

Buiten de fout alsnog bedankt voor het advies! Ik hoop dat u mensen met oprechtheid ten dienst zal zijn.
https://www.corruptieverslag.nl/#jurloket
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden