Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 10:51   #12
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
handschoentjes ja... dat proper en vers mja.. alhoewel... als ik ze met handschoentjes en een natte vod de toonbank zie schoonmaken om vervolgens met diezelfde handschoentjes aan vanalles en nog wat te zitten (vuilnisbak bvb) ben ik toch minder overtuigd.... in de stadsfeestzaal vlak voor de ingang van de delhaize hebben ze ook zo'n sushi stand, wel ik bespied die zo nu & dan vanaf het verdiep en wanneer ik ze dan met handschoentjes en al + vod (die ze niet verversen, die blijft daar gewoon liggen) de toog schoon zie wrijven om dan vervolgens met diezelfde handschoentjes lekker aan een bestelling te beginnen dan is eerlijk gezegd mijn goesting over (niet dat die er reeds was but you get the picture..), feitelijk vind ik het ranzig, rauwe vis is sowieso niet m'n ding, ideaal voor allerhande bacterieën....
Nog altijd beter dan mensen die aan hun neus komen. Liever reussen met de vod dan aan de neus wrijven. Daar ben ik nu echt vies van. Ik stap gewoon buiten als ik dat zie gebeuren. En als ik betaald heb vraag ik mijn geld terug.

HACCP bestaat voor iets he. Ze moeten dat verplichten en daar überstreng op toezien met smaakpolities.
Peche is offline   Met citaat antwoorden