Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2007, 15:53   #6
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
En als ik dan al eens verwjs naar mijn boek of de N-VA site is dat omdat ondergetkende geen uren per dag de tijd heeft om te antwoorden, ik ben namelijk in de eerste plaats full-time arts (en voltijds arts is iets meer dan de 40 uren week).
Excuses dus.
oke, heb ik respect voor , ik zou dan wel de mensen voorstellen niet op u te stemmen in mei/april zoiets daar u al een fulltime job hebt en daarnaast de discussie vaak uit de weg gaat of naast de kwestie rond de pot draait.

Citaat:
Ik werd namelijk gevraagd deel te nemen aan een debat over gezondheidszorg. Welnu, dan staat het mij vrij te verwijzen naar een vulgariserend boek dat ik schreef. Omdat er relatief weinig media-aandacht was, heb ik dus de vrijheid aan de geïnteresseerde forum bezoeker dit duidelijk te maken.
U bent dus naar hier gelokt met de idee dat er hier enkel en alleen over gezondheidszorg zou gepraat worden ? Tja dat kan wel zo zijn maar dat wil toch niet zeggen dat als mensen vragen hebben over iets anders dat u die gewoon moet negeren of rond de pot draaiend niet te beantwoorden ?

Allez, pakweg een vraag over Dedecker ... had je toch kunnen zien aankomen niet ?
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline