Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2007, 08:57   #9
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis Ide Bekijk bericht
Trouwens ik werk al meer dan vijf jaar keihard in al mijn vrije tijd voor N-VA (allemaal vrijwillig). En als het u kan gerust stellen het gaat over de inhoud. En als ik dan al eens verwjs naar mijn boek of de N-VA site is dat omdat ondergetkende geen uren per dag de tijd heeft om te antwoorden, ik ben namelijk in de eerste plaats full-time arts (en voltijds arts is iets meer dan de 40 uren week).
Excuses dus.
Verwacht u nu medelijden of bewondering?
Ik ben blij om te horen dat u in de eerste plaats een full-time arts bent, want dat doet me veronderstellen dat u die job wel naar behoren uitoefent of naar alle waarschijnlijkheid zelfs nog meer dan dat.
Als politicus heeft u deze ex-nva-stemmer allesbehalve overtuigd. Als u onvoldoende tijd heeft voor uw politieke bezigheden, stop er dan mee. Dat uw prioriteiten elders liggen is geen excuus, integendeel.
Ach ja, die idealistische politici, zo hard werken voor de burgers en dan zijn die burgers nog lastig ook. Die durven aan een ondervoorzitter van een politieke partij zelfs vragen stellen die niet over gezondheidszorg gaan. Op een politiek forum dan nog. Hoe is het mogelijk...

PS: Als het u een troost mag wezen, uw collega PVKV bakt er nog minder van.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline