Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2015, 19:28   #20
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In Antwerpen als test, en wellicht in de rest van belgië op termijn is het gebruik van marihuana en andere drugs verboden op straffe van gas boete.
Je zou je dan ook beter onthouden van dergelijke psychedelische prietpraat als je voort wilt toeters roken. Tenminste, daar ga ik van uit als ik je nogal warrige posting lees.
warrig...goed, weet je wat gedrag is en wat voorbeeldig gedrag is..ik onthou me van niets, de banken zijn het best beschermt, ze hebben geen geld en ze winnen toch geld door er geen risico's aan te koppelen...

Dus in een openbare functie, is het volstrekt normaal dat je je onthoudt van eerder welke prietpraat dat niet met enige logica en verstand is uitgesproken.

En theorie en praktijk zijn twee verschillende te onderscheiden vakken...iemand is theoretisch en die negeert als vanzelfsprekend de praktijk, iemand die de praktijk weet, zal de theorie als omzetting gebruiken voor diens praktijken...

Stel je hebt een idee, die ga je eerst theoretisch proberen uit te klaren en dan pas komt de praktijk/realisatie van dat idee...maar je negeert dan stelselmatig de resultaten verkregen uit de inspanningen die er toe hebben bijgedragen dat je winsten kon boeken die anders niet mogelijk zou zijn geweest zonder hulp van anderen.

Een openbare functie of een anonieme derderangsburger zijn is een groot verschil ! "dood" of niet "dood" houdt altijd een risico in...wil je dat of wil je dat niet ? Daarom hebben grotendeels openbare functies de zwijgplicht tegenover de burgerbevolking, wat dat die weten van praktijken die niet te bestrijden valt moet je wel terugvallen op het risico van oorzaken en gevolgen !

Ik zwijg er ook niet over, aanvaard dat gewoon en redeneer wat volwassener en menselijker..in plaats van jou egotje te gebruiken die in elke situatie zich gekrenkt, beledigd en aangevallen voelt ! Daar zit het halvegare zooitje met zijn gedrag pal in...welke eer hebben ze hoog te houden, moreel als ethisch ?

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 16 januari 2015 om 19:31.
Kristof Piessens is offline